Gå til innhold

Lamazekurs Bergen 13-14.februar


♥Nefertiti♥

Anbefalte innlegg

Har dere som skal delta på dette mottatt noe nærmere informasjon? Da vi meldte oss på i oktober fikk vi beskjed om at nærmere informasjon skulle komme ca 4 uker før kurset, men vi har enda ikke hørt noe.

 

Noen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en kjapp prat med Judith for en uke eller to siden, kurset er fullt med et par på venteliste, hun prøver å få til at alle får være med. Hun skulle såvidt jeg forsto sende ut informasjon nå tidlig i februar - men det skader nok ikke å sende henne en e-post og spørre etter informasjon :-)

 

Jeg har tatt kurset før og har stilt min plass til disposisjon mot at jeg får komme innom og være med på litt repetisjon av pusteøvelser og sånn - det er det jeg føler jeg trenger mest nå før fødselen!

 

Bare send henne en e-post og etterlys informasjonen du Nefertiti, jeg har alltid fått ganske kjapt svar på e-post så det får sikkert du også :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med henne for ca en uke siden, da skulle hun sende ut svar i begynnelsen av februar dvs neste uke.

 

Gleder oss til kurs og ikke minst hilse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailet henne her om dagen, og fikk også svar idag :) Så da er vi snart igang.

 

Så gjenstår det bare å finne ei klokke med skikkelige visere. Er det virkelig noen som har det idag, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...