Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippy, idag er jeg offisielt høygravid,og legene som ikke kunne tro jeg ville komme så langt.. Og nå på Lørdag, er jeg i UKE 35+0.. wiiii.....

Og legene som trodde jeg ville føde i uke 25 og jeg ble innlagt i 3 uker på føde avd ( klarte å kjempe oss til uke 28 , da ble jeg sendt hjem med sengeleie og kun toalettbesøk..) lå til uke 34 ; da sa legen: helt utrolig..

Nå trenger ikke du ligge lenger pga vi vil ikke ha en svak mor til fødsel og i uke 34 stopper vi ikke rier/fødsel....

Og nå : Kjære medsøstre, er det 40 dager igjen til termin ツ

Hipp hurra for lisjegutt som holder avtalen sin om å møtes etter uke 37 ツ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!! Helt fantastisk flink du har vært :) Utrolig bra! Hvorfor trodde legene han skulle komme før?

Skrevet

Pga krympende livmorhals ( fra 21 mm til 9 mm på en uke) i uke 25..

Og på sykehuset fikk jeg premature rier,da satt de i meg 2 lungemodnings_sprøyter...

Skrevet

Samme som meg det, 40 dager igjen idag... og på lørdag runder jeg 35 etter ul termin...

Men etter 1 termin så er jeg 1 dag overtid... noe som jeg tror er mer riktig....

Har gått i 1 1/2 uke med vonde kynnere og murringer, og er godt moden med 2 cm åpning...

Skrevet

Kan jeg spørre hvor stor symfysemål du har??

Jeg ligger på 35-36 cm, og vokser ca med 1 cm i sm mål hver 14 dag...

Skrevet

Her har ikke det blitt målt noe symfysemål,pga sengeleie og fast lege på sykehuset hver 14 dag.. og de har ikke målt noe sf på meg...

Det var kun vanlig ul og endel gyn ul hver 14 dag,ellers bare sengeleie..

Men de sier han har en vekstavvik på 17%,håper ikke avviket øker...

Skrevet

ok.. jeg da jeg var i uke 33, så hadde jeg samme sm mål som en på 40-41 uke på vei.... og den fortsetter og vokse med ca 1 cm hver 14 dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...