Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #51 Skrevet 28. januar 2010 Ei nabojente klarte ikke ikke å si flue. Så hver gang hun så en flue så sa hun: "Fuck, fuck"
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #52 Skrevet 28. januar 2010 Sønnen min har begynt å leke med tissen sin. Han er 5 år. Drive å knipe litt på den. Han gjør også det når han må på do. Kniper på tissen sin. Så hver gang jeg ser at han kniper på tissen sin, så sier jeg alltid: xxxx, går på do. Da svarer han alltid: men, meg må ikke på do. Jeg: hvorfor kniper du på tissen din da? Han: fordi den liker det. Da må jeg alltid smile
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #53 Skrevet 28. januar 2010 14,21, hehe..det har sønnen min også sagt. Han var rundt 3 år, da han fikk se en dame i burka. Sa akkurat det samme: mamma, et spøkelse.
Sjokoladebanan Skrevet 28. januar 2010 #54 Skrevet 28. januar 2010 Søstra mi hadde besøk av noen med baby og spør sine barn på 6 og 4: "skulle mamma ha hatt en slik baby?" "Jaaaa!" roper tantabarna i kor. Søstra mi som da var blitt alenemor sa: "Men det går jo ikke for jeg har jo ingen kjæreste." Da utbrøt eldste på 6: " Men mamma da! Hvis du kan ta tabletter for ikke få baby i magen, må du jo kunne ta en tabelett for å få en også da?!" Vi lo godt da ja.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #55 Skrevet 28. januar 2010 vi var på ferie i danmark og jeg var høygravid, vi var i en butikk og skulle prøve å finne badedrakt til meg. jeg prøvde og prøvde men de var alt for stramme at det var ubehagelig. jeg sa høyt og irritert: ÅÅÅ JEG ER SÅ TYKK! da kom sønnen min og sa mamma du er ikke tykk, de lager bare ikke så store badedrakter.. ler godt av den enda ja, hehe
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. januar 2010 #56 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har etpar:-) En morgen vi var på vei i bhg og jobb,var datteren utav døren før meg,også roper hun på meg:Mamma,kom og se,himmelen har pyntet seg!! Hun var så utrolig skjønn,for det var stjerner hun så;o) En annen:Min pappa var nede på badet og barberte seg,så kommer datteren min ned og studerer han litt før hun sier:Morfar,barberer du deg?-Det gjør mamma på tissen og!*Flau*
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #58 Skrevet 29. januar 2010 Vi har fjernet sprinklene i fotenden på senga til sønn vår på 2,5 år.. så hver morgen når han vokner kommer han selv inn å legger seg lamme oss. en morgen hadde han tatt turen på kjøkkenet først. jeg vokner med han et par cm fra ansiktet med munnen full av mat så sier han "mamma, æ spis kjeks" samboeren min skulle hente sønnen vår i barnehagen. i porten står en gutt i to-tre års alderen å ser på han med stooore øyne. samboeren min sier hei til gutten. så blir han kjempe oppspilt å stotrer frem "hallooo, Alexander Rybakk" spurte sønnen min om han ville sitte på akebrett til barnehagen. "nei mamma, æ vil gå på ski" - du må kanskje øve dæ litt ute før du kan gå på ski til barnehagen? med oppgitt mine : "mamma, det e ikke sååå langt" en gutt i barnahagen jeg jobbet i skulle forklare hvordan barn ble til. "først så er babyen i pappa sin mage, så hoppe den over til mamma sin mage.. så e det ett kappløp, og den som e raskest får lov til å bli en ferdig baby" en annen spurte en ansatt i barnehagen hvor mange babyer æ hadde i magen. å får til svar at æ hadde en baby i magen. - men hvis xxx har en baby i magen, kor mange babya har yyyy i magen da? (yyyy= ikke gravid dame, men kanskje dobbelt så stor som meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå