Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Barn er herlige fordi di er så ærlige.. Noen gullkorn som har ført til morsomme eller flaue situasjoner det er verdt å dele?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg vet ikke om dere synes dette er så morsomt da. men jeg synes det. en gutt i barnehagenlurte om hvorfor jeg hadde så stor mage. da sa jeg at det var fordi jeg var så glad i sjokolade. så kom en annen liten jente og sa at mamman hennes var nok mer glad i sjokolade enn meg
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg hadde tatt en dusj, så sier sønnen min; "tissen din ser ganske sliten ut, mamma, men den er fin da" Hva skal man si, hehehe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hahahahahaha ler meg i hel, den var herlig!! (til anonym 18.08)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 gutten min på 7, sa ti meg en kveld at han kom til å være glad i meg også når jeg dør. Sa da at det håper jeg blir maaaange år til. Så spør han om hvor gammel mormor er. 55 svarer jeg. Da sier han; oj, da er det like før...l
Wilma Flintstone Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor må jeg rydde når pappa slipper, sa sønnen min på 4-5 år når han ble bedt om å plukke opp lekene.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Datteren min og jeg sto i dusjen, så ser hun på meg nedentil (hår) og sier: Mamma, har du BÆSJA? hahaha...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Sønnen min på 4år sier til meg vær dag: Mamma så fin/pen du er i dag. Etterfulgt av, det skal jeg si til deg vær dag da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Min gutt på 3-4 år (som bare hadde bror, ikke søster på den tiden) lurte fælt på hvor tissen til en venninne av han var da de badet en varm sommerdag: "Koffor har du rumpa framme?" spør han undrende mens han ser først framme, så bak, deretter fram igjen. Skjønte ingenting stakkar... Mor sin sådanne var litt dekket av hår, så dette hadde han ikke sett før.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 I bhg der jeg jobber har jeg hørt flere små gutter si at gutter har tiss og jenter har rompetiss:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #12 Skrevet 27. januar 2010 Dtteren min var med søsteren min i bil. De kom inn på mormor og samtalen går slik: -mormor er litt skrukkete i ansiktet, tante.... -ja, men hun er jo ikke så ung lenger da.. -nei, hen er nesten hundre år hun! -nei, SÅ gammel er hun ikke -unnskyld da... Jeg sa jo NESTEN da.. Skriver opp alle gullkornene til barna i egen bok. Den skal de få til konfirmasjonen/bryllupet/ved første barn/til 30årsdagen.. Ikke helt bestemt meg ennå:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Har en liiiten en fra gutten min på snart fem år, er kanskje ikke så morsom, men det var ansiktsuttrykket hans og alt pluss han er veldig hyggelig og snill..liker og kommemed kommentarer som åå så pen du er mamma etc;) Vel, eg sto og skulle dusje, han var sammen med meg på badet. Så står han og ser på meg med dem øynene og sier" Mamma, du har store og fine pupper". (sannheten er vel kanskje heller en litt annen..tunge hengepupper;) Hehehe, de begynner tidlig de små ja
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 Stemoren min sto og var irritert på de store brystene sine som var i veien når hun skulle kle på seg, så sier lillebroren min: "Det er ikke det at de er så store mamma, men at de er så veldig lange" haha... Han lærte seg da at det er ikke alt man sier til damer
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #15 Skrevet 27. januar 2010 Heheden var bra:D hilsen puppedama 1;) bra at jeg ikke fikk en sånn kommentar da;P
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #16 Skrevet 27. januar 2010 Nevøen min på tre år sa til søsteren min da han fikk se ultralydbildet av babyen min på data; Vi må slå på lyset inni magen så vi ser babyen!
Tigerpote Skrevet 27. januar 2010 #17 Skrevet 27. januar 2010 Haha, herlig! Det med boka var en fin ide, kanskje jeg kan låne ideen? Dattera mi får meg til å le med sine lyder da, men får heller ta en fra noen fremmede som gikk foran meg langs veien: "Mamma, se! SJOKOLADEKAKE!" Og pekte mot hundebæsjen i veikanten hehe..
Gemini7 Skrevet 27. januar 2010 #18 Skrevet 27. januar 2010 Eldstejenta mi har stadig gullkorn på lager (nå er hun 7 år og de begynner å bli mer avanserte da). Men, da hun var liten (ca 2 år), så hun pappaen sin gå fra badet i boxershortsen. Hun stoppet rett foran ham, pekte på "bulken" foran og lurte "bæsj??". Hun var vel vant til at det var bæsj om noen hadde "kul" der nede i barnehagen:) En annen gang kjørte vi trikken og passerte Abbediengen stasjon. Hadde kjørt der mange ganger før, men denne gangen spurte hun ettertenksomt etter at navnet ble ropt opp; "mamma, hvem ER egentlig Abbedigjengen da?". Hehe, fikk meg en god latter der Da hun var 5 hadde hun skikkelig hang-up på juletrær, og da jeg en gang skulle bort rett før jul og hadde en del store smykker på, så hun på meg med hodet på skakke og sa "Ååååhh, mamma så FIN du er!! -Du ser ut som et juletre!". Hehehehee- holdt på å le meg i hjel, men hun så bare undrende på meg og sa:-"men juletrær er jo fine da, mamma, det er det fineste jeg vet!" Så en morgen kom jeg i bare trusa opp fra senga og snuppa utbryter; "så fine pupper du har, mamma!". Hun er også et av de få menneskene i verden som har kreditert meg for å ha "store pupper" (for det har jeg abs ikke.. Atter en annen gang var jeg litt irritabel og stresset i middagslagingen og var litt streng mot hun minste som maste. Da ga eldste meg et skrått blikk fra sofaen og sa "Det er jammen meg krevende med små barn, ikke sant mamma?" Litt veslevoksen av seg ja, brukte ord som apropos og absurd i 3-4 årsalderen..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #19 Skrevet 27. januar 2010 Er en historie fra jeg selv var liten. Er prestedatter og vi skulle få biskopen til middag. Når han ringte på døre, hadde jeg sprunget og åpnet med følgende replikk: Hallo pissekoppen=)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #20 Skrevet 27. januar 2010 3 åringen lurte på hva tampongene i kurven på badet var til.Ble litt forfjamset bare og svarte fort (i og med at vi hadde det travelt) At de fungerte som en propp! Dagen etter da lillesøstern hennes skreik kom hun løpene ut til farmoren som holdt henne og sa: Her Famo,denne fungerer som en propp!( hihi
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #21 Skrevet 27. januar 2010 Jeg spurte min ti år gammle kusine om hun hadde fått seg kjæreste, da kniste hun bare. Så sa jeg "Du er nok kanskje litt ung for det enda". Da så hun bare rart på meg og sa " Eh, jeg har fått utflod da!"
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #22 Skrevet 27. januar 2010 dytter litt på denne jeg - god underholdning *ler og ler*
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #24 Skrevet 27. januar 2010 Haha! Vi har akkurat flyttet til Ullern og jeg trodde det var Abedeegjengen:D Syns det hørtes så dumt ut!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #25 Skrevet 27. januar 2010 da jenta vår var tre år, dusjet med pappaen, lurte hun på hvorfor han hadde "hale"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå