Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så mange hysterisk morsomme kommentarer. Ler så jeg snart vekker folk.

Skrevet

Ustyrtelig morsomt ;D

Sitter her alene i natten og ler høyt for meg selv! Tusen takk!

Skrevet

En historie fra jeg gikk i andre klasse. Læreren sa at nå til dags kan vi leve til vi er 80 -90 år. Marius spør: hvor gammel er du da? Lærer: 45

Marius:aaah...halvdød du da :)

Den er fin syns jeg :)

Skrevet

Gemini, for en herlig datter du har!!

Smilte godt der ja:):)

Skrevet

Pissekoppen!!! Hahah jeg dør av latter

Skrevet

Jeg jobbet i en bhg og en jenta som gikk der (hun var 5 ar)kom og spurte meg ,hvorfor jeg var dov pa det ene oret ?

Jeg forklarte henne grunnen.

Da ser hun pa meg og sier :Jamen ,hvorfor har du 2 orer da?

En gang sitter vi a spiser ,saa sier nevoen min:Sex er som a kjore en bil inn i garasjen ,men om garasjen er opptatt ,er det bare a finne en annen garasje .

Skrevet

Jeg hadde en i klassen på vidregående hvor moren jobbet i en matbutikk og en dag fortalte hun en fin liten en..

en mor og en sønn hadde vært å handla og allerde i inngangen hadde guttungen begynnt og mase litt på godteri, moren hadde sagt nei og da hadde gutten (rundt 3-4år???) sagt -jammen, da sier jeg det! -Sier hva da, hadde moren spurt men ungen sa ingen ting.. Sånn holdt han på gjennom butikken og i kassa sa han igjen-Mamma, jeg vil ha godteri!

-Nei, sa moren og begynnte og bli irritert,

-jammen da sier jeg det!

-Sier hva da??

- At du putter tissen til pappa i munnen!!

Hehe, moren hadde bare dratt med seg ungen ut av butikken og latt matvarene bare stå:P

Syns den er herlig:D

Skrevet

LOL!!

Fyyfaen.. Hadde flytta på flekken!! :D

Skrevet

3åringen min er nå artig :)

Han var med meg på do og lurte på hvorfor jeg brukte bleie. Plutselig snur han om og løper ut i stua og roper at mamma har bæsja i bleia :)

Det verste vare nå når jeg hadde hatt mens-lekkasje i senga og treåring kommer inn på rommet og ser det. Plutselig snur han i vanvar og roper: "pappa, mamma har bæsja i senga!!!"

Vi lo godt da:)

Skrevet

Ha ha ha ha, nå må dere slutte å bæsje sånn jenter he he.

Skrevet

sønn på 20 skulle lage seg litt mat og spurte datter på 6 :

-hvor er mor? jeg er sulten..

-hun er ikke hjemme

-men jeg må jo spørre først sa han..

-ja det er ikke lov å bare ta

-fillen... jeg som er så sulten sa han og latet som han var veldig lei seg..

hun begynte å synes veldig synd på ham og sa:

det er greit... bare spis du... hvis mamma blir sint så bare si at jeg sa det var greit!

Skrevet

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAA 23.29

:) :) :D

Skrevet

Du kjente en som kjente en som hadde hørt at...? Dette er en vandrehistorie - har hørt den i flere versjoner, og aldri fra førstehåndskilde, men noen som har hørt osv osv...

Skrevet

Haha! Ler meg skakk her jeg sitter!

Min mor har fortalt meg at når jeg var fire år ca var jeg ganske opptatt av hvordan folk som røkte så ut inni seg.

Fikk da en forklaring om at man ble sort inni seg.

Noen dager senere var vi på bytur, hvor jeg utbrøt til en somalier "Fy rakkern og du må ha røyka mye!!!!"

Skrevet

Småen her i huset er ikke gamle karen enda,når han var 18 mnd badet han i baljen sin mens jeg og far dusjet, han satt leeeenge og tittet på faren sin med rynkede bryn før han reiste seg, dasket faren sin på tissen og sa dooing!

Han hadde nok lurt fælt på hva det var og måtte sikkert bare etter mye tenking.hehe.

Skrevet

3 åringen min sier at når han selv blir stor og pappa blir liten skal han få bruke bilstolen hans:D

Skrevet

gutt på 5 år: Jeg skal bli vaskedame, det har jeg drømt om i 8 år! :)

Skrevet

Nabo jenta på 4 år hadde dusja ilag me pappaen sin.

Han hadde jo naturligvis hår der..

Og jenta utbrøt høyt : ( Veldig bredt trønder dialekt her )

Pappa, du e da så skittin på halen din!

Kona til naboen synes dette var hysterende morsomt, og kunne gjerne fortelle oss dette når vi var på besøk og snakket om gullord i fra barnemunn :P

Skrevet

Jeg er den samme som 14.02..

Men når jeg var akkurat fyllt 2 år. Så spurte mamman min om jeg kunne si Knut? ( Gudfaren min heter det )

Knut kunne jeg IKKE si, men kuk derimot..

De hadde visst ledd godt i flere timer etterpå :P

Skrevet

Når mormoren min døde var fetteren min fire-fem år, han spurte hvor mormor var, jeg svarte at hun var i himmelen.

Da utbrøt han: så fint! Da har jeg to mommoer, en i himmelen og en i bakken!

Skrevet

LOL....den var utrolig bra 23.04

Skrevet

Herregud, hahahaha...tror jeg dør....

12.40, den var dagens :D

Skrevet

satt på t-banen med datteren min(hun var vel 2 1/2 år da).Så kommer det på en dame med burka,type hvor bare øynene syntes..Snuppa får store øyne og utbryter:"Se mamma,det er et spøkelse!"

Lo godt da,og det var det en del andre som gjorde også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...