Gå til innhold

Noen som er fra Ringerike her??


exilia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor du i Hønefoss? Jeg skal flytte til Hole kommune! Gleder meg! Og så har jeg god tid på å finne meg ny jobb - i og med at jeg flytter rett før fødselspermisjonen starter! Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Hønefoss :) Bor midt i byen. Hvor gamle er dere da og når har dere termin? Koselig å endelig se noen fra Ringerike her da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro!! Jeg jobber i hole, men bor på Tyristrand. Venter førstemann den 24. august. Jeg er 27 år. Vi må få til et BIM-treff da tenker jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og har termin 11 august :) Ja, et BIM-treff hadde vært koselig =) Har noen av dere vært hos jordmor? jeg tenkte jeg skulle gå på sykehuset..er det noen som har erfaring med noen av de? Jeg vil ha ei som er ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært til lege enda, men har time hos jm den 11.2. Det bliir veldig spennende. Er jo helt ny på detta, så aner heller ikke helt hva som er "bra" eller "dårlig". Spent på erfaringer hos noen jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare vært hos fastlegen. Jeg tenkte å følge de anbefalte kontrollene, og da var det ikke kontroll hos jordmor før etter ultralyden - i uke 20 eller noe. Er jo litt lenge til.. Jeg er med på treff! Flytter ikke før i mai-juni - men er på besøk stort stort sett hver helg. Skal også ta UL på Ringerike sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggeliig! Send meg gjerne navn el noe, så kunne vi lagt hverandre til på Fb? Er ikke så dreven på disse forumene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere alle på facebook? Det er jeg. Jeg har ikke "offentliggjort" graviditeten enda jeg da. Kun familie, og par-tre venninner som vet det til nå. Men vi må jo prøve å få kontakt syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor på ringerike sykehus ja... både torill og kristin kjenner jeg, på fødepol, og de er supre begge to!!! føden på ringerike er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om jeg kjenner deg Afrodite-81, vi er like gamle... Jeg bor også i byen... Hønefoss er jo ikke så stort. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo godt hende det :) Jeg er egentlig fra Jevnaker,men bodd i Hønefoss i 3 år nå. Blir litt nysgjerrig på hvem du er da :) Du skal ha nr 3? Gift/samboer? Er du på facebook?

Er nysgjerrig på dere alle jeg :) Jeg skal på UL i begynnelsen av mars jeg, på Ringerike Sykehus. Jeg tror jeg velger å ta kontrollene mine på sykehuset i savngerskapet. Da blir jeg kanskje litt kjent med jordmødrene der. Jeg vet om en jordmor der som heter Jane, og hun er helt suuuper.. Jeg har også hørt om Torill og Kristin som er ålreite. Har også hørt om noen som ikke er så greie,men.. Jeg har også brukt Svendsbråthen (spes. i gynekologi) , han er enestående. Men han er privat, så der er det dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nr 3 nå. :-) Ja, er på facebook.... Og er gift. Jeg skal på ul nå 11 feb hos Svendsbråten, og 11 mars på sykehuset. Veldig spent, for svangerskapet nå er så anerledes enn de jeg har hatt før. Jeg skal også ha kontrollene mine på sykehuset, mener hun het katrine... men ikke helt sikker. Virket ihvertfall bra der. I dag har jeg vært på babyshop,bestemt meg for vogn. Moro! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kontroll hos JM idag jeg. Fikk ikke høre hjertelyd eller noe, ble vel litt skuffet egentlig! Hun ville ikke høre etter den før etter ultralyd, tilfelle hun ikke fant den og jeg ble bekymret. Bare målte blodtrykk, sjekket urin og veid. Ikke noe annet. Er det slik at man går til samme jordmor hver gang? Hun jeg hadde idag var veldig blid og hyggelig, men håper det blir mer action neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er du på vei? Jeg var på 1. kontroll hos lege da jeg var 11 uker på vei - hun ville egentlig ikke lete etter hjertelyd, men jeg insisterte - og hun fant den :) Men jeg skjønner egentlig at de ikke ønsker å lete, for vi blir jo bare bekymra om de ikke finner!!

Tror du kan velge selv om du vil følges opp av samme jordmor eller forskjellige. Har du fått time til UL på ringerike sykehus? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+4. Jeg har skjønt at det er litt forskjellig praksis. Hadde vel bare håpet på mer info generet. Hun bestilte time til UL da, på Ringerike, så det gleder jeg meg til. Får vel i posten når jeg skal til pers! :) Synes JM jeg hade idag var veldig hyggelig, men skjønner at jeg må stille langt mer forberedt og hha spm klare! ;)

 

Du skulle ikke flytte hit før til sommeren, var det så??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lurt å skrive ned en liten liste over ting man ønsker å gå igjennom! Ellers så husker man bare det man lurer på - rett før og rett etter timen :)

 

Jeg flytter i juni, gleder meg veldig :) Ikke minst fordi jeg nå kjører opp og ned hver helg for å få være sammen med min kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Jeg gleder meg til å møte dere alle! Jeg har termin 24. august, skal se jeg treffer dere på føden for alt jeg vet ;) Som sagt: bare send meg pm, så kan vi heller legge hverandre til på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...