Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Fikk høre i dag fra ei i klassen min at om man stryker på mer enn ett fag (eller hva det var), så får man ikke stipend neste år. Altså, om man ikke greier å stå i et fag etter 1 år etter den første orginale eksamen.. stemmer dette?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Nei, men hvis man totalt er mer enn ett aar forsinket (dvs har stroeket i 60 stp) faar man vel problemer. Men det er mye mer enn ett fag for folk flest
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Takk for svar:) Ja, vet dette ang forsinkelse i studietiden. Grunnen til at dette ble brakt på banen, var fordi jeg strøk i ett fag forrige semesteret,men har ingen problem med å ta den opp igjen dette semesteret her. Har tunge økonomiske fag, så regner med at jeg må legge et fag på hylla til neste år. Men så sa ho dette her, og da kjente jeg panikken bre seg;S
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Dersom du stryker i et eller flere fag, så blir stipend omgjort til lån(kan bli).
Mortilbarn Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Pøh. Lånet blir gjort om til stipend når du har bestått faget, så det er ingenting å bry seg om Og ja, man kan få støtte for inntil ett år med forsinkelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå