Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Vi har ikke kranglet de siste dagene eller noe som har utløst dette, men jeg føler at jeg trenger en pause i fra dette forholdet. Bo litt alene sammen med datteren min, få litt tanker på avstand.. Han er en meget sårbar person, så er ganske redd for å såre han, han har veldig lav selvtillitt.. Han gjør alt for å tviholde på meg hver gang vi krangler, og jeg sier vi bør gå hver for oss. Bør jeg fikse praktiske ting ol før jeg forteller han hva jeg vil? Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal si dette.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Er han pappan til barnet? Uansett synes jeg at det å "ta pause" fra et forhold er rart. Hva skal du finne ut av alene som du ikke kan finne ut av sammen med din kjære? For meg er det å "ta pause" ensbetydende med at en vil ut å flørte, kline osv med andre... For det er "det eneste" man ikke kan når man er i et forhold... Om dere er på vei til å skli fra hverandre, er det ikke begge to som bør jobbe med dette? Jeg tror ikke på "midt-i-mellom" løsningen som pause. Enten er man sammen og jobber for det, eller så sier man at det er over. Det er min mening.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Fordi jeg er usikker på mine følelser for han, derfor vil jeg prøve å alene en stund. Vi flyttet sammen etter bare noen mnd sammen, har nå bodd sammen i snart 4 år. Og ja, han er faren til barnet Skal ikke ut å flørte eller kline med andre. Jobber jo konstant med forholdet, men det går jo ikke veldig bra synes jeg. Er nok i ferd med å skli ifra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Enig med første som svarer her. Du sier han tviholder på deg. Men hva er det du gjør ved å ta en pause. Du vil ha frihet samtidig som du holder litt på han. Når det er barn involvert så bør du vite hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå