Gå til innhold

Skal på UL i morra.... og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi klarer ikke bestemme oss om vi vil vite hva det blir..

Hvordan skal vi klare å bestemme oss....

Hvorfor valgte dere å vite kjønn???

Eller

Hvorfor valgte dere ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ikke vite, men så tok nysgjerrigheten meg.

Så jeg bestemte meg for at om de ville opplyse kjønn så ville jeg vite og om de ikke ville opplyse kjønn så var det greit. Så jeg overlot det egentlig til sykehuset å bestemme;)

Skrevet

Sist så ville vi ikke vite kjønn, mn trodde at d var gutt, for på ett av ul-bildene så d ut som en liten tiss. Pluss at vi bare fann fine guttenavn likevel :)

Denne gangen vil vi vite, bare for å ha prøvd begge deler og for at vi gjerne vil kunne planlegge litt og sånn :) for er d gutt, kan ungen arve klær fra storebroren, men dersom d er jente må vi enten kjøpe eller arve fra noen andre. Eller lage litt selv :P er jo litt gøy det også :)

Skrevet

Vi tenkte vi ville vite det fordi :

planlegge innkjøp i farger

Finne navn, eller nesten navn

Av ren nysgjerrighet, og alle spørr

Ikke vite det fordi:

Blir det jente vil vi ikke bare ha ROSA

Blir det gutt vil vi ikke bare ha BLÅTT

Ha spenning frem til fødselen

Skrevet

Enig med deg jeg også babyblomsten!

Tenker det samme jeg også, men nå siden det er første gangen så vil jeg vite hva det er! Synes det er litt mer spesielt første gangen med tanke på planlegging osv, ekstra spennende nå! Neste gang kanskje vi venter til fødselen, for da vet vi mye som vi skal gjennom og har allerede masse utstyr fra første mann :))

Skrevet

offf vi har enda ikke bestemt oss...

Vi skal jo ikke ha ROSA vogn, vippestol, eller rosa rom eller rosa gardiner med prinsesser på uansett.. ikke skal det var blått heller... utstyr skal vi legge oss på nøytralt uansett..

eneste er at man kan pynte litt opp med rette fargen og stæsjet..

ååååååå

Noen fler som mener noe??

Skrevet

Hva valgte du? Vite kjønn eller ikke?

Jeg valgte å vite kjønn både forrige gang og denne gangen.

Vogn, bilstol og vanlige ting ble kjøpt i nøytrale farger for at vi skulle kunne bruke de når vi fikk nr 2..

Av klær kjøpte jeg faktisk mye nøytralt selv om jeg visste det var gutt. Og egentlig så er jeg vel like svak for grønt og brunt osv som blått. Så jeg har aldri hatt "bare blå klær".

Skrevet

Ja, hva ble det til? =O)

Vi valgte å vite sist. Og kan nesten ikke vente denne gangen heller. =O) Synes det er godt å få alle detaljene jeg kan så blir det enda mer en liten person... =O) Og så bra for planleggingens del.

Sto jo noe om dette i avisene for ikke lenge siden. Men det er jammen ikke så mye tøy som er nøytralt. Gutter og jenter er veldig adskilt i klærne (både uttrykk og farger). Jeg ville ikke bare ha alt blått selv om vi fant ut at det var gutt. Tenkte på senere søsken og at det er hyggelig å ha litt i ulike farger osv. Men synes jammen det var vanskelig å å finne noe som ikke var rene guttefarger: mye blått og ikke så mye annet ofte. Er jo fint med grønt, rødt, brunt gult osv men det ble mer blå enn jeg egentlig hadde tenkt... Og ofte så er de veldig guttete eller jentete i snittet så det gjør det jo ikke så mye enklere akkurat.

Skrevet

morro og vite hva det er uandett syns jeg=) jeg gledet meg til UL fordi jeg fikk vite kjønnet da:) hadde blitt mega skuffa hvis de ikke kunne se det tror jeg hehe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...