Gå til innhold

Der gikk slimproppen gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer rett fra Bim-treff, og der gikk den jammen meg.

For dere som lurer på om det er utflod eller slimpropp, her var det ingen tvil; geleaktig propp som ikke lignet på noen form for utflod.

Vet at dt fortsatt kan drøye til fødsel, men kjekt at tegnene begynner å vise seg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende.

Håper det skjer noe hos deg snart!!

Jeg hadde flaks i min forrige graviditet,da startet fødsel samme kveld som proppen gikk!! håper det skjer meg nå og, å at det samme skjer deg;)

Masse lykke til!!

Skrevet

Så spennende!! Masse lykke til :) Når har du termin? Ser jo at ifølge nicket er det nå i januar en gang, og siden januar snart er over, så er det vel neppe lenge til den lille kommer uansett :)

Skrevet

Så bra :-) Nærmer seg nok da vettu :-) Sist gikk slimproppen hos meg dagen før fødsel...

Skrevet

Takk for lykkeønskninger! Hadde vært helt ok om det skjedde noe i dag. Termin 31.jan., så mulig jeg må endre nick etterhvert.., men håper seff at jeg slipper :-)

Var hos gyn. i går, hadde 1 cm åpning og ble strippet. Kan ha spilt en rolle for slimproppavgang i dag.

Skrevet

Jeg ble strippet sist jeg var gravid. Vannet gikk etter 4 timer, og frøkna var ute et døgn etterpå ;o) Lykke til!

Skrevet

Så kjekt!! :-) Håper det begynner å skje noe snart da! :-) Hold oss oppdatert! :-)

Skrevet

sååå spennende :-) :-) jippi, kanskje vi sees på føden :-) håååper det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...