Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er hjemme alene, førstegangsfødende. Kan ligge i senga å sove til 2 på dagen, legger meg samtidig med samboer i 12 tiden. Fatter det ikke, er uendelig trøtt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover omtrent like mye jeg også, og tenker at så lenge jeg har tid og mulighet til det så sover jeg når jeg vil, vi får nyte det så lenge vi kan!

Skrevet

Nyt å sove mens du kan:O) Det gjør bare godt! Jeg er oppe med datra mi og samboer fra ca 06.40 til 07.50 og sender de på skole og jobb. Syns det er så koselig at jeg ikke vil gå glipp av morgenrutinene våre:O) Så legger jeg meg, og ligger våken og snakker med lillegutt i magen en times tid før jeg sover til rundt 12 igjen. Men sover lite om natten for tiden da. Våkner ofte av halsbrann, sure oppstøt, vonde og stive hender som må mykes opp, doturer, aktiv baby og blir liggende en del lys våken imellom alt dette... Uke 37 nå, så gleder meg til å bli ferdig!!!:o) lykke til og sov godt!

Skrevet

Jeg sier det og, NYT det mens du kan! Da jeg gikk gravid med nr. 1 var det veldig godt å kunne legge seg nedpå når man selv følte for det (bortsett fra når man var på jobb da..), men nå er det veldig vanskelig mens jeg har en annen å ta meg av, kan ikke akkurat sove når jeg vil lengre :) Men jeg klager ikke for det altså! Jeg sliter med søvn på natten, så derfor er det litt kjipt for tida, men det går over.. syns bare du skal sove og slappe av mens du kan jeg, snart kommer en tid når det må legges litt til side :)

Skrevet

Hehe, det kommer helt ann på hvodan du regner det. Sover fra 22-23 på sofaen, så våken litt. Så legger vi oss kll 24, og jeg sover til 4. Da må jeg på do, og får ikke sove igjen før 6.30. Sover da til 7.30, og blir vekket av de to små. Og så sover jeg en time eller to på fomiddagen :o)

Galskapen lenge leve....

Skrevet

Du må bare se på deg selv som veldig heldig!!! sov så mye du orker.

Jeg har ei på 16 mnd som ikke er i bhg.. og ei på 4,5 år som er i bhg.. så her er det full rulle hele dagen... sover også ganske dårlig på nettene innimellom... Har netter jeg sover 2 timer og får en knapp halvtime på sofan på dagen.....

Så nyyyyyt det....

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra natt til natt! Noen dager sover jeg fra elleve til elleve, med et par turer opp på do... andre ganger våkner jeg på natta og får ikke sove igjen, spesielt om det er ganske tidlig på morran i seks-syv tiden, for da er jeg såpass uthvilt at det er vanskelig å sovne igjen.... også er det ikke alle kvelder jeg er så flink å legge meg! Det er det som har mest å si på hvor mye søvn jeg får! Burde virkelig legge meg tidlig alle kvelder fremover i tilfelle fødsel!

Skrevet

ahh tusen takk jenter:) fikk jeg letta litt på den dårlige vaskesamvittigheten min, føler jeg må ha fått noe gjort hjemme før samboer kommer hjem. Men trasker jo rundt her som en zombie og vips så er klokken 4:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...