maibaby2012 Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er det bare meg som føler meg ensom, selv om jeg har en super snill mann og herlig datter og mange gode venner? Har egentlig ingen grunn til det, men jeg blir helt fortvila noen ganger, for jeg føler meg så innmari ensom! (Er 34+0 nå)
Msk87 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg også er veldig masse ensom.. Men så er samboer på jobb hver dag og trening og styr. Å venner, hvor ble det av dem:p så sitter en del alene..
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg også føler meg innmari ensom for tiden.. samboer har begynt og jobbe veldig mye mer så sitter ofte helt aleine.. har datter som det er masse selskap i,meen ho er 6år så ho er mye ute på ettermiddagen. og om kvelden sover ho jo så... har ei vennine som også er gravid,men ho bor litt unna og jeg har ikke lappen,så ofte stuked her gitt.. 34+5 i dag så ikke lenge til det kommer ei som kan holde meg med selskap:)
Gladjenta :) Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Så snedig at dere skulle si det... Må si meg enig!!! Har i den siste tida gått rundt å vært kjempetrist, jeg som dere føler meg ensom...er jo ikke det! Mann og barn og... Har hatt og vært på masse besøk siden jeg ble sykemeldt, styrer og ordner i huset- sitter ikke mye iro, da jeg har to gullgutter som holder meg aktiv (5 og 6 år), men likevel...ensom..!?? Kan det være fordi vi opplever graviditeten som en ting ingen andre helt forstår? Eller? Finner nemmlig at det hjelper litt å være "sammen med dere" her på BIM ..kanskje nettopp fordi det er så ofte man blir sittende å tenke, jah..vettu, sånn har jeg også det, hehe Fælt å si det men nesten litt "glad" for at dere også er "ensomme"
cabana Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Føler meg også ensom _ noen fra Ålesund da så kan vi kjede oss sammen ? ツ Vennane er borte pga forandringer,familie stiftes,skole og flytter til andre byer.. Har jo mannen da, men han er jo på jobben på dagene.. Savner å ha ei venninne ツ
HippieChic Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Du er definitivt ikke alene :-) Kjenner meg ganske så ensom iblandt jeg og. Har både samboer og en sønn på snart 7år.Masse mennesker rundt meg til enhver tid. Så er ikke ensom i ordets rette forstand Jeg tror vel det har litt med det at vi er gravid å gjøre, tusen følelser og hormoner fyker rundt i kroppen. Og kanskje følelsen av at de andre rundt oss ikke helt forstår..?? Satser på det går over, greit å ha andre i samme situasjon å prate med ihvertfall..så man ikke føler seg helt tullete. hihi
ninayngve Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Hvis noen av dere bor på Romerike og vil møtes, så stiller jeg gjerne opp jeg.. Har termin 21 februar og er jeg hjemme på dagtid. Kanskje det hjelper å komme ut og møte noen andre som er gravide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå