Gå til innhold

Skrekkblandet fryd!


Septembergutt+oktoberbaby

Anbefalte innlegg

Oioioioioi!! Kom en tynn svak strek på testen i dag!! Testet nå på ettermiddag etter mange kopper kaffi, så skal teste igjen i morgen med mer konsentrert urin, men likevel! Litt skrekkblandet fryd her, pappaen vet det ikke enda, "tør" ikke ringe han på jobb...! Hehe.. Og akkurat i dag når vi har vært i banken for å få lån til hus!! Her kan det bli mye på en gang! Egentlig er jeg kjempeglad... Men er litt spent på hva pappaen sier, tror ikke han hadde forventet at det skulle gå SÅ fort..! Det blir vårt første sammen, jeg har en gutt fra før, han har tre gutter...! Så nå hadde det vært veeeeldig kos med en jente! Flere som har littegrann angst her? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk svar på testen i dag. Blir den tredje barnet. Utrolig det hadde jeg aldri trodd når jeg var yngre at jeg skulle bli en 3 barnsmor. Det hører så mye ut. Endelig skjedde det igjen. Hadde spontanabort i august og er nå klar igjen. - Kan vi være så heldig å bli gravide. Dette blir min manns første barn. Har to jenter 02 og 05 fra før så nå håper vi på et felles barn. Siden jeg kan det med jenter er det veldig greit med en til men samtidig så har en gutt gjordt seg også. Det store er når skal vi fortelle det til våre nærmeste?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker litt på det jeg også! Spesielt å fortelle det til hans gutter.. De to eldste er voksne, en av dem har en liten selv.. Min kjære er en del eldre enn meg, som du sikkert har skjønt.. :-) Min sønn kommer til å fly i taket, han har mast lenge, han er enebarn både her og hos pappaen... Så jeg vet iallefall om en så blir glad! Resten av gjengen er jeg litt skeptisk til! Hehe...Hvordan er formen din da? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkblandet fryd her også. Tok test i går. Har hatt vanlige menssm. i flere dager, men ingen mens. Hadde besøk av ei venninne som foreslo test. Jepp, der kom krysset på clearblue testen frem selv etter hyppige wc besøk hele den dagen. Det er skikkelig villt. Min mann og jeg ble før jul enige om å prøve noen mnd. Vips så satt spiren der. Ooops, gikk litt fort det her. Jeg er sjokkert og glad. Mannen min hadde regnet med det mer en meg og ble super glad. Strevde lenge med å bli gravid med nr. 2. Ca halvannet år. Tenkte det samme ville skje nå. Nå tok det 1 mnd. Har 2 barn fra før. Gutt født i 03 og jente født i 07. Nå kan det bli liv i heimen fra høsten av. Ganske mye liv fra før så litt fra eller til..... Håper "nurket" klamrer seg fast. Har hatt SA en gang tidligere. Vet hvor kjiip skuffelsen er, selvom man fort kommer seg videre. Lykke til alle dere heldige jenter her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...