Gå til innhold

Deprimert og usikker mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deprimert og usikker mann.......... kan noen legge ut på skravle? NYTT 22:23 26.01.2010

I sommer hadde mannen min en periode hvor han var "uttafor" og virket deprimert. Når jeg konfronterte han med det sa han at det ikke var noe. Sånn holdt det på i noen uker før han plutselig sa at han ville gjøre det slutt.Han angret etter bare noen timer og vi hadde mange gode samtaler og fortsatte livet sammen med våre 2 gutter. Alt vra veldig bra og det lille bruddet gjorde at vi fikk oppklart flere ting som hadde liggi og ulmet en stund............Så merket jeg på han nå igjen i desember at han igjen virka deprimert. han var som regel normal, men han kunne plutselig bli stille og mutt.Etter noen uker sa han igjen at han gikk og tenkte på å gjorde det slutt. Det endte med at han dro bort i 3 dager. Jeg visste ikke hvor han dro men fikk vite etterpå at han dro til broren sin.Han kom tilbake og sa at han egentlig var sikker på at han ville være sammen med meg, men innimellom kom det en sånn dum tvil inn i hodet hans. Han innrømte at han var deprimert og at han trodde problemet satt i hodet hans. Han syns vi har det veldig fint sammen, men allikevel kan han noen ganger tvile på at det er det rette...

Han var da hjemme en uke før han fikk et nytt"anfall" og rømte til broren sin.Alle gangene han drar ender det med at han bare vil hjemtil oss. han savner både meg og ungene og vil bare hjem. Men så kommer tvilen innimellom. han sier det sånn at tvilen er der 10% av tiden og 90% av tiden er han sikker på at han vil være sammen med med og være en familie.

han bestilte time hos psykolog og var der første gang idag. det denne psykologen da sier er at hun anbefaler han å reise vekk 1--2 uker for å "klarne" hodet og finne ut hva han vil.Jeg syns dette var et merkelig forslag, men siden det først var foreslått så valgte han å reise bort nå i dag........... jeg sa at om han trodde det kunne hjelpe så fikk han bare gjøre det. Han klarer nesten ikke snakke om ting og virker helt"uttafor" etter denne timen hos psykologen.

Så nå sitter jeg her alene og lurer på om noen har opplevd noe av det samme eller har noen tips å komme med

Han sier han er veldig glad i meg og at han er enig i at vi har utrolig mye fint sammen. Sex har vi nesten hver dag så det er ikke problemet.

Men hvor kommer den usikkerheten fra???

therehag er altså ikke HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...