Gå til innhold

Høh..føler meg ung her: Kviiser=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Uff, altså. Får stadig schwære krater-kviser i ansiktet. Uæææ! Sorry, altså, måtte bare klage litt - ikke alt ved "ungdommen" som var bra, nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. kjenner meg igjen der ja..

men HELDIGVIS får jeg de ikke i ansiktet.. er på ryggen og brystet.. små nupper...

men begynt og roe seg nå.. er 18uker på vei

Skrevet

åhr,det er så fælt. Fikk selv det under de to første svangerskapene med guttene men denne ganga har jeg ikke måtte fjerne en eneste:) jente nå.

Skrevet

Ohhh.. tell me about it!!

Hadde ikke så mye kviser når jeg var tennåring en gang jeg.. Men det er heldigvis ikke så verst i ansiktet..mest sorte prikker og småkviser...

Skrevet

Hadde slike i de to forrige svskapene også... Eneste trikset jeg vet om er å smøre k inn med tannkrem og la den være der over natten... Funker ikke like bra på jobb, hehe.

Skrevet

Samme her. har alltid bare fått en mensenkvise eller 2, men nå får jeg kviser overalt, ugh.

Skrevet

Jeg har aldri vært plaget av kviser, så bør vel ikke klage. Men nå har jeg to svæære på det ene kinnet. Ser jo ut som en marsboer :-/ Håper det blri med de to, får helt panikk av kviser!

Skrevet

Yup, jeg føler med deg! Konstant kviser på hake, hårfeste, bryst og rygg....og jeg hadde aldri kviser som tenåring...dette er helt nytt og jeg liker det dårlig! =) Jeg håper dette er noe som forsvinner etter fødselen?? (førstegangsfødende)

Menmen, som en venninne sa; hvis dette er dine største plager under svangerskapet så kan du ikke klage!! ;) (men må jo alltid klage litt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...