Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 tenker veldig mye på når jeg kan få sove. Når jeg våkner om morningen tinker jeg, huff, nå får jeg ikke sove før etter jobb, og det er heller ikke sikkert jeg får sove da heller, vist mannen min ikke kommer hjem må jo jeg ta meg av ungen. Om jeg ikke får sove etter jobb, så må jeg vertfall få legge meg i hal 9 9 tiden. og da gjerne sover hele natten, til morningen igjen, og jeg lurer på når jeg kan få sove igjen... har en dag fri og er hjemme, uten barn. da bruker jeg hele dagen på å sove (jeg er faktisk nettopp stått opp...) .. jeg høres kanskje ut som en slask, som bare må ligge å sove hele dagen. men dette har pågått et par år nå.. en dag her slo det meg at kanskje jeg ikke er helt frisk, kanskje det er en grunn til at jeg "må" sove hele tiden. føler meg aldri opplagt. har prøvd å holde meg våken hele dagen (7 til 22) og da er jeg meget stolt av meg selv, og når jeg har gjort dette en ukes tid, da er jeg dautrøtt, og må sove enda mer.. ble litt langt dette her. men håper noen tar seg tid og lese og tar dette seriøst ( det plager meg veldig mye..), og kanskje har noen tips eller ide om hva som kanskje kan feile meg??
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Det finnes en hel drøss med utmattelse sykdommer der ute, aner ikke navnene på alle, men det kan være så enkelt som mangel på vitaminer/jern/mineraler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå