Gå til innhold

Dere som har hatt jenter med prinsesse/rosa dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk det over?

Jeg har (desverre) skapt et lite rosa-monster utav min vakre jente... Så derfor, når hun skal få ny seng nå så blir det en skikkelig prinsesse seng. Men når gikk det over på deres jenter?

Min blir snart 2 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv en litt "anti-rosa" mamma, så med skjebnens lune ironi så blir vel min datter et rosa-troll. Den som lever får se. Svar på spørsmålet ditt har jeg ikke. hehe.

Skrevet

Jeg digger jo rosa selv. Er vel stor forskjell fra barn til barn. Når de begynner på skolen avtar det vel litt med rosa og prinsesseting.

Skrevet

Hi, hi... mitt monster er selvskapt da siden jeg elsker rosa selv :-)

Men nye senga koster 3500,- (voksen størrelse) og er virkelig en prisesse verdig... men hu bør jo bruke den fram til skolealder tenker jeg.. pleier ikke ting gi seg da kanskje?

Gjest sug lut
Skrevet

Skolealder hjelper. Plutselig ble det lyseblått, gitt.

Skrevet

samme her kakemonstermosedamen;) hun eier ikke et rosa plagg, bortsett fra det hennes tante som er en ekte rosa ballerina danser har prakket på oss;) så det hadde vel vært typisk om hun vokste opp og ble en skikkelig rosa prinsesse;)

til HI: alle barn er forskjellig.. har mange venniner som fortsatt er rosa fra topp til tå;)

Skrevet

Anti-rosa-mamma her med et rosa-troll i alderen 3-5, gikk over ved skolestart. Hun gikk vel med tiara hver dag i barnehagen da hun var 3.

:-)

Skrevet

Jeg har bare en gutt på 2 måneder selv, men vet at niesa mi på 8 slutta med sånt rundt skolealder. Da ønsket hun seg IKKE rosa lengre, fordi det ble fort litt barnslig. Så det går jo over! Tror ikke det er du som har skapt "rosatrollet" (søstra mi har i alle fall aldri "lagt opp til det"), men at det fort blir slik når de begynner i barnehagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...