Gå til innhold

sterk lukt og farge på urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så vanskelig å vite hva som er normalt, men de to siste dagene har urinen forandret seg noe voldsomt... den har gått fra å være blank til å bli mørk orange, pluss at det lukter sterkt... Burde jeg få sjekket opp dette? eller er det normalt at det plutselig blir sånn? Er i min 36.uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

urin blir slik hvis du får i deg for lite veske, det har nok ingen ting med fødsel å gjøre annet enn at kroppen trenger mer veske enn ellers. Så mitt råd er å drikke masse!!!!!

Skrevet

mørk urin kan også komme av at det er egggehvite i den, ville ha sjekket dette mtp svskapsforgiftning. Men om ditt veskeinntak har vert lite så kan det også komme av det, da blir urinen mere konsentrert.

Skrevet

Ok, da skal jeg drikke mye, å se om det bedrer seg før jeg tar kontakt med legen... Har liksom ikke drukket noe mindre enn jeg pleier heller men... hm

Skrevet

Uvi? Gravide kan få det uten symptomer.

Jeg får hvertfall mørkere og illelluktende urin.

Skrevet

Ville levert prøve av morgenurin hos legen i morgen, for å utelukke at det er noe annet enn for lite væskeinntak.

Skrevet

Jepp, da er prøven klar (var ikke så sterk farge på den nå:)... tar den med til lege når kontoret åpner for sikkerhetsskyld... føler meg igrunn litt rar, sikkert bare innbildning, men våknet av hodepine nå, så klarte ikke sovne igjen...

Skrevet

Selv om du drikker som vanlig kan den hende kroppen din har begynt å "samlle vann", og at derfor llite av vannet blir skilt ut av kroppen. Det vil du kunne se på vekta. Dessuten er det som oftest hender ansikt og ben som hovner opp først. Passer du ringene dine f.eks?

Men uansett kjempelurt å sjekkke hos lege, som du gjør nå. Du får oppdatere oss senere "i dag", he he.

Skrevet

Hei hei.. da har jeg vært hos lege, å det ser ut til at det kun er min fantasi som løper løpsk... heldigvis ingenting galt, har gått ned en kilo (hm)... tissetrang og press i urinrøret var pga gutten lå godt festet der nede:))) Men sendte urin til dyrking, sånn i tilfelle... Jeg fikk spurt om så mye forskjellig, å føler meg ti tonn lettere... var deilig å få kommet seg til lege igjen, nå som alle vondtene har kommet snikende... å ikke minst få vite at alt er som det skal:) Men takk skal dere ha for svar jenter... :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...