Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er sykmeldt fra jobb, men har det relativt bra om jeg tar det med ro og spiser ofte.Har ikke lyst til å ta kvalmestillende tabletter når jeg har en baby i magen, men kan legen forvente at jeg tar det for å komme meg tilbake i jobb?Håper dere skjønner hva jeg mener.....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 var sykemeldt til uke 28 med min pga kvalme. prøvde homeopat med hell i uke 26. kvalmen ble borte.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg var kvalm og kastet opp daglig fra dag 1 frem til fødsel. Det ble for dumt å ta tabl hver dag i 9 mnd så jeg ble sykemeldt på slutten. Det ble for mye å springe til toalettet hver time, stoppe bilen på vei til jobb osv. Jeg tror ikke at legen din forventer at du skal ta pillene for å komme deg tilbake på jobb. Lykke til! (Lurt å prøve ALT: akepunktur, armbånd, tabl, persille, ingefær, små måltider osv. Jeg fant lettelse på noe av det men kvalmen ble dessverre aldri helt borte hos meg)
Månefeen ♥ Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg holdt på fra uke 7 til uke 33, men jeg hadde hypermesis, så det regnes ikke som vanlig kvalme. Ble innlagt noen ganger og klarte ikke stå på bena på det verste. Spis lite og veldig ofte, hvertfall en gang i timen. Det skal hjelpe på vanlig kvalme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå