Humlesnurr Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Navn...kjempevanskelig. Trodde jeg hadde bestemt meg for Nora, men så er det jo kjempe populært. Hvor dumt er det å velge det? Det er jo en grunn til at vi velger de populære navnene, det er jo de vi synes er finest nå. Storebror heter Sondre, og har lyst på et fint norskklingende navn også til lillesøster. Er liksom tom for forslag. Har jo lyst til å holde meg unna poppisene. Ahh..Forslag noen??
snurretassa Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Her er det nok mange meninger. Min er at det så mange andre navn å velge enn de spm ligger på poppis-toppen... Vi var veldig klare på at vi ville ha et navn som ikke var blant de mest brukte på førstemann, men heller ikke noe "sært". Da valgte vi Jens... Dersom vi hadde ventet jente denne gangen, tror jeg vi hadde gått for Ellinor, Johanne/a eller noe i den duren. Er litt lei av alle de korte jentenavnene som slutter på -a... Sondre er forresten kjempefint!
2tettebabyer Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 hehe :-) vi har bestemt oss for Nora lenge nå, føler ike det er såå poppis som leah, thea, linnea og de der, så er det veldig norsk navn. Vi har eline som mellomnavn også har jeg et meget sjeldent etternavn, så da blir navnet orginalt fordeom :-) Nora er SUPERFINT :-) og passer godt med Sondre ;:-)
Katinka_83 Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Har kommet fram til at lillejenta i magen også skal hete Nora eller Mia... Ellers så sto det tidligere på listen vår: Andrea Elisa Erika Karoline Sofie Johanne Ulrikke
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Nora er jo bare sååå fint:) Passer veldig godt til Sondre, så jeg synes dere skal gå for det siden dere liker navnet. Blås i navnetoppen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå