Gå til innhold

Unge mødre rund 19-25 år ? hele Bergen ..


CS90

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre såkalte unge mødre rundt i Bergen med termin rundt september :) Føler meg veldig ung i forhold til de fleste her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

føler meg som super ung mor, men har jo begynt å innse at jeg ikke er det lengre....

fikk min første da jeg var 21....men føler meg ikke så mye eldre fremdeles...er nå blitt hele 26..jaiks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg er 22 år og har termin i oktober, vi kunne jo ha møtes de som vil for og dele venting og erfaringer hvis det er ønskelig, vet at med forrige svangerskap så savnet jeg å ha "mammatreff" og kunne snakke om plager og gleder og håløse mannfolk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gjerne med på treff..rakk desverre ikke det i dag, siden jeg kom hjem fra syden i natt..og sjekket ikke nettet før nå... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg blir 24 i september og har termin 25 september. Ser det er treff torsdag kl 11. Dumt det då siden jeg ikke har mulighet siden jeg går på skole. Ellers hadde det vært veldig kjekkt å treffe andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer det best på ettermiddag eller kanskje helg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 og venter første i september. er klar for treff, gjerne med andre unge. :D jobber så ettermiddag/kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei. Så det var en stund siden denne tråen ble laget, men jeg svarer deg fordet:D

Jeg er 23 år og venter min første 30.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...