Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Noen som har erfaring med denne vogna?? Er 2500 kr. inkludert tilbehør mye å betale for en brukt 2007-modell? Er den for stor for bagasjerom i bil??
sjøsamen Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 vi har duo, den er vel samme str vil jeg tro. synes ikke det var så ille pris, den er utrolig digg den vogna. Jeg har en vanlig opel astra ikke stasjonsvogn, men med hattehylle som kan taes av. Jeg må ta av hattehylla for å få plass til understellet og baggen. Kostet forøvrig ca 7000kr ny.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Ok, takk for svar. Hva er forskjellen på duo og kombi??
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Kombi = sportsdel med hardbag Duo= sportsdel OG bagdel, som 2 fullstendige separate deler
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Har hatt Simo Kombi til 2 barn, og har vært kjempefornøyd!! God å trille, god for babyen og fin å se på. Ikke av de letteste vognene nå til dags, men pytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå