Gå til innhold

Lik ul-termin og mens-termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har termin om 10 dager og har lik mens og ul termin.

Noen som opplevd det samme?

Lurer sånn på oddsen for at babyen kommer før termin, hehe!!

Vet jo at ingen kan svare på det. Så det virker litt dumt!

Bare tenkte det var moro å høre om fleregangs som har hatt luke terminer! Når fødte dere???

Er selv andregangs og sist fødte jeg 1 dag over termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! :)

jag har samme ul termin som mens termin! 17 februar =)

har to barn fra før, og de er født etter ivf forsøk. å da har det jo blitt bare èn termin. eller samme termin om du forstår :) ul termin og min egen termin.

første gutten kom 9 dager før termin, og han andre kom 2 dager før :)

(denne siste er egenprodusert) ;) spennende! satser på at hun vil komme litt før ;)

Skrevet

Jeg har menstermin 3.mars og UL termin 4.mars... syns det er så tåpelig å ikke klare å falle på samme dag... han er til pga ass.befrukning.. så jeg VET at terminen er riktig... men skjønner ikke vitsen med å si 4.mars på UL... Arg... jeg går etter mensterminen min ihvertfall...

Skrevet

Jeg har to ganger hatt menstermin lik ultermin

Første kom 4 uker før og andre kom 2 uker etter

Jeg vet det er litt ekstremt og litt utenfor normalen med begge. Ikke så mye å legge vekt min erfaring mao :)

Skrevet

Jeg har samme UL termin som mens termin. 10 feb.

Men var på UL i uke 11 og 3D UL i uke 26 eller 27, begge de mente termin var 5 Feb. Så blir spennende å se hvem termin som er nærmest :o)

Skrevet

ul termin og mens termin 18. februar, men jeg fødte 6. januar, 6 uker før tiden:-) Men alt er bra:-)

Skrevet

Hadde en dag forskjell sist gang. Da født jeg 3 dager før mens termin, 4 før ultermin. Denne gangen hadde jeg to dager forskjell. Ul tar ikke hensyn til sykluslengde tror jeg, så er vel større sjanse for å få feil da?

Magen min har sunket, og mamman min påstår hardnakket at da er det nøyaktig 6 uker igjen. I så fall blir det godt før termin, så blir spennende å se.

Skrevet

Jeg har også lik mens- og UL-termin: 26. mars. Blir spennede å se når vesla bestemmer seg for å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...