Gå til innhold

Hva syntes dere om navnene... ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hanna eller Tina om jente? Hvis gutt så Eddy.. Er etter onkelen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hanna og Tina er enkle, fine navn. Eddy er jeg ikke så vandt til, har hørt Eddie mest, men det er jo flott å bli oppkalt, da :-)

Skrevet

Hanna og Tina er begge to fine navn:) Eddy.. Hmm vet ikke helt. Høres litt ut som et kallenavn i grunn. Men det var i hvertfall ikke stygt:)

Skrevet

Hanna er kjempefint. Tina og Eddy liker jeg ikke.

Skrevet

Liker godt Tina og Hanna - (men Tina mest)

Eddy? Hadde heller satsa på Edvin.

Skrevet

Hanna liker jeg godt, men ville skrevet det Hannah. Datteren til venninna mi heter det så sikkert derfor jeg liker navnet best med H på slutten.

 

Tina er litt kjedelig, men ok navn.

 

Eddy liker jeg ikke, men Edvin er greit så heller da å bruke Eddy som kallenavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...