Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hanna eller Tina om jente? Hvis gutt så Eddy.. Er etter onkelen min...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hanna og Tina er enkle, fine navn. Eddy er jeg ikke så vandt til, har hørt Eddie mest, men det er jo flott å bli oppkalt, da :-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Hanna og Tina er begge to fine navn:) Eddy.. Hmm vet ikke helt. Høres litt ut som et kallenavn i grunn. Men det var i hvertfall ikke stygt:)
prebs Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Hanna er kjempefint. Tina og Eddy liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Liker godt Tina og Hanna - (men Tina mest) Eddy? Hadde heller satsa på Edvin.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Hanna liker jeg godt, men ville skrevet det Hannah. Datteren til venninna mi heter det så sikkert derfor jeg liker navnet best med H på slutten. Tina er litt kjedelig, men ok navn. Eddy liker jeg ikke, men Edvin er greit så heller da å bruke Eddy som kallenavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå