Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Noen som har tips til hva jeg og ei venninne kan kan finne på? 3 unger som skal være med i alderen 1-5 år...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 danmark slår meg som et godt alternativ for dere!masse fine bademuligheter og masse aktiviteter for de eldste om dere ikke bor langt unna en by,samt shoppingmuligheter for mødrene om dere ikke bor så langt unna kjøben... samt at dere passer perfekt i en bil!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Slappe av og nyte at det er ferie....:-) Tror ikke jeg orker å stresse med å bestille og styre i år.. Litt småturer hit og dit tenker jeg. Stranda, fjellet, bilturer til parker med dyr og ta med matpakke og ha piknik.. Er ofte ikke mye som skal til for å glede barna. Tid sammen med de tror jeg er det viktigste både for de og de voksne:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 I ferien så skal jeg........føde!!! Så ingen ferie på meg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Vi skal antakeligvis ikke gjøre noe som helst, annet enn å pusse opp huset.. Prioriterer det i år også, fremfor å dra på ferie.. Neste år, derimot!
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Vi er to familier som skal til Spania. Flyr til Barcelona og leier leiligheter ved kysten utenfor byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå