Rosa J10 Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 De siste ukene føler jeg at babyen har blitt kjempestor. Hun sparker så hele magen rister, og kroppsdeler presser seg "utover". Noen ganger føles det ut som om hun skal komme ut gjennom magen!! Jeg kjenner tydelig hvor i magen hun ligger, og gjerne også hvilken kroppsdel som ligger der (sånn ca). Dette er kjempekoselig, samtidig som det iblant føles ubehagelig. Flere som føler at baby begynner å ta mye plass i magen? Hvilken uke er dere i?
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hei Jeg er ikke heelt der enda, men føler med deg! Er bare i uke 18+1 enda, men føler faktisk det er veldig trangt om plassen enkelte ganger, magen blir plutselig stein hard og kjennes ut som en kroppsdel som kommer litt utover Så jeg skjønner i hvert fall at det kan bli litt ubehagelig etter hvert som ungen blir enda større! Hehe.. Men gleder meg også, er så mye rart som skjer hele tiden! Lurer på hvordan det er å ligge der inne Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå