tassen til mamsen Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Var nettopp og kjøpte disse, men bruker barna sånne type støvler på våren egentlig eller bare på høsten/vinteren?
Verbena Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 mine bruker sine når det er våt og varmt i været. I dag bruker de Sorel super trooper vinterskoene sine, selvom det regner og er flere pluss grader. Har i hovedsak brukt duckboots om høsten og våren når det er for varmt til vintersko, men for kaldt til støvler. Altså cherroxvær egentlig!
fjollefrua Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 dockboot skal holde godt på temperaturen helt ned til minus 23 grader. De er varmest når det er under 5 varmegrader. dette fordi over 5 varmegrader så vil ikke porene i neoprenen trekke seg like mye sammen og slipper mer varme ut... Jeg bruker de nå, og har brukt de helt ned til minus 20 grader, med bare vanlige tennissokker og jeg har IKKE fryst på bena i det hele tatt... Jeg har ikke noe problemer med å putte på sønnen min dockboot nå når det er opp mot 20 minus...
Ranveig R Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Eldste har brukt sine i heile vinter (har vore ned i minus 15 her, har ikkje blitt kald), og kjem til å bruke dei utover våren og. Dei skal visst passe opp til +15 grader og ned til -20, så her på vestlandet kan dei brukast det aller meste av året. Lille brukte sine fram til no over nyttår då dei plutseleg var for små og butikken var utsolgt i hennar størrelse. Fekk då ecco vintersko. Ho likar dock bootsene bedre, men det er sikkert fordi ho klarar å ta dei på sjølv. Tenker det blir dock boots til begge to neste vinter og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå