Myy Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Var det ikke det nicket ditt var da? Du som er på overtid. Er du her enda?? *spent*
Myy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2010 åååå.. Kanskje du føder =) hihi..... dytter dytter
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også lett etter Domenic både i dag og i går.... Håper du er igang!!!
Januarbaby Haugesund Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Dominic har vært på Bim treff i dag, og skulle rett på nytt kafebesøk etterpå. Hører nok fra henne i løpet av kvelden viss det ikke skjer noe her og nå :-)
2tettebabyer Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 åh så søte dere er :-) har ikke vært på datan i dag før nå til en forandring :-) skrev et lite oppdatert innlegg på at jeg blir mest sannsynlig satt i gang i mårra, hvis ikke fredag, så nå blir det snart baby :-) helt uvirkelig, håper jeg er moden og at det ikke tar så alt for lang tid denne fødselen....
Myy Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Åja.. men så spennende da! Lurte på hvor du hadde blitt av.. hehe.. En ting er i alle fall sikkert, det blir jo baby uansett ! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå