Gå til innhold

Gutten min på 17md Vil ikke gå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har derenoen tips i om hvordan jeg kan trene litt med han? Han reiser seg og stå og når han kan holde i ting, går veldig greit hvis jeg holder hånda, men tørr altså ikke slippe taket, sånn har det vært i 4 md.. Har begynt å bli sår på knærne også, så er sikkert for tung til å krabbe... noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn var jenta mi også, men nesten på dagen hun ble 18 mnd slapp hun seg og gikk selv. Var da veldig ivrig og "øvde" masse hver dag. Ville vel egentlig bare si at du ikke skal stresse eller bekymre deg. De går selv når de finner ut at det er trygt, og husk at alt mellom 9 og 18 mnd er helt innenfor normalen:)

Skrevet

Jeg har ei jetne på 17 mnd som heller ikke vil gå. Hun går på knærne. Min mor maser og stresser veldig med det, men jeg tar det rolig. Hun går når hun vil. Det kommer nok snart. Jenta mi er bare litt redd for å falle.

Skrevet

ja, derehar nok rett, det kommer når det kommer. Men føler meg bare litt stresset når alle spør GÅR HAN IKKE?? heelt uforstående... Barnehagen maser også, men får bare la han ta det i sitt tempo da:)

Skrevet

Snuppa vår begynte å gå rundt møblene da hun var 10 mnd og når vi leide henne. Slapp seg en gang rundt 1 år, men ville fremdeles ha støtte hele tiden i en 3 mnd tid til...

Skrevet

Gutten vaar kunne staa selv uten aa holde seg i noe da han var 10 mnd, men foretrakk aa krabbe. Han gikk faktisk ikke foer han var 18 mnd han :) Jeg tok det opp med fysioterapauten og hs og begge sa det ikke var noe spesielt man skulle gjoere ettersom han virket som om han hadde god motorikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...