Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som skal eller har vært på 3D ultralyd?? Vi har tenkt oss dit i begynnelsen av mars. da er vi i uke 26-27.. noen som har "erfaring" fra 3D??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal på 3d ultralyd til mandag.. er da 29 uker på vei akkurat(hører egentlig til inne på 3.trimester nå,men trives her inne litt til)...

gleder oss VELDIG og blir spennende å se:)

Skrevet

med vesla var jeg på 3d i uke 28! Super fornøyd, de ser jo litt rare ut..men hun er lik seg selv. morsomt å kunne forestille seg ansiktet:)

var akkuart på en ny 3d med minien, HAN så enda rarere ut..er bare i uke 20 nå:) men hadde bare time for å bekrefte kjønn, ville så gjerne vite:D

de fleste sykehus og sånt har jo 3d nå, men ikke alle som bruker det under ordinære ulen... men uansett så ser du jo ikke stort da!

Du blir nok fornøyd, gled deg:)

Skrevet

hei.. takk for svarene.. :)

vi har vært på vanlig ul på lillehammer sykehus.. de har kun vanlig ul, ikke 3D. desverre.. jeg hører flere sier at de får se 3D på vanlig ul.. men kommer sikkert til lillehammer også en gang.. de er ikke av de kjappeste stedene. :)

Vi gleder oss kjempe masse til 3D. vi vet allerede at vi venter en liten gutt til sommeren.. men jeg tror opplevelsen i seg selv kan bli bra.. skal på 3D på gjøvik.. får visst med dvd hjem med filmsnutter og bilder. det er sikkert slik andre steder også kan jeg tenke meg. :)

Skrevet

Er kommet 3d ultralyd til Lillehammer:-) Har drevet i et år ca. Jeg skal dit først i mars,gleder meg kjempe masse:-)

Skrevet

Vi var på det idag og synes det var veldig bra. Er 26+5. Ville ha en ny ultralyd kun for å få bekreftet kjønn siden jordmor var så usikker i uke 18. Men nå vet vi helt sikkert at det er en jente.

Jeg har foranliggende morkake så hun lå med ansiktet helt inn i denne mesteparten av tiden. Legen ble ikke helt fornøyd med bildene han fikk av henne fordi morkaken var litt i veien og hun snudde ansiktet vekk. Men vi klarte å se ansiktet noen ganger så vi er veldig fornøyd. Fikk veldig mange bilder og filmsnutt. Så kan virkelig anbefale dette :)

Skrevet

Vi har også lyst å bestille 3d ultralyd, i hvilken uke anbefales dette for å se mest mulig? Er kanskje lurt å bestille litt tidlig.

Skrevet

Heia!

Var på flere 3D med førstemann. Husker ikke eksakt ukene men ca,

1. 3d i ca uke 14. Liten knopp med armer og ben. Fikk video og det var vel egentlig det som var morsomt å se på. Fikk se at bevegde seg, men ikke så lett å se ordentlig ansikt osv

2. 3d i ca uke 21. Tynn baby. Men helt enkelt å se ansikt og trekk. ar veldig koselig. Hadde ikke video men fikk flere bilder

3. 3d i ca 34. En liten tykksak av en baby =O) Har jo vokst masse og lå ganske trangt.

Denne gangen planlegger jeg å dra rundt uke 26 kanskje? De sier vel at mellom 26 og 30 er mest ideelt tror jeg.

Gled deg! Veldig koselig å se de. Jeg fikk et litt mer forhold til babyen etter å ha sett han - trodde nærmest at jeg var innbilt svanger ganske lenge selv om magen vokste. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...