Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på Bim/Dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes en del gode, gamle travere her, men mange nye også. Selv har jeg vært her ca et år, litt fram og tilbake.

Hvem har egentlig vært her lengst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2005, men jeg sletter kontoen min med gjevne mellomrom og bytter kallenavn. Selv om jeg sjeldent skriver noe spesielt spennende ser jeg at man kan fort laere skremmende mye om dem som har vaert her lenge uten aa bytte kallenavn for historikken slettes jo *aldri*.

Gjest sug lut
Skrevet

Alt fra før 1. juni 2007 er slettet uansett.

Skrevet

Er det det, det er ikke verst :) Sist jeg soekte fikk jeg jo opp pinlige innlegg om svangerskapskvalme, hemorider og andre ting jeg ikke vil vedkjenne meg fra foerste gangen jeg var paa tjukka ... og det var jo i 2006.

Skrevet

Vært her i 3 1/2 år. Først Bim, og noen mnd på mannen ikke klar, så ett års tid på Bli gravid. Deretter trimester forumene, Bim skravle, og diverse andre forum. Så Dib og småtroll 0-1 år og nå 1-2 år., Skravle, anonym og andre forum.

Gjest sug lut
Skrevet

I alle fall kan man ikke finne tråder fra før 1.6.2007 om man går nederst på siden.

Skrevet

Aaaaltfor lenge, men er dessverre blitt avhengig. Vært her siden 2006.

Skrevet

Har vært her alt for lenge, men jeg liker meg her. Har ikke sitter her slavisk siden 2003 hvis noen får det inntrykket.

Skrevet

Altfor lenge, logget inn på bim for første gang vinteren 2002. 8 år siden nå...:o/

Skrevet

Har vært her siden 2001, ikke hver dag, heller ikke hver uke, men synes sidene er underholdende. Har prøvd andre mamma/barn forum, men ingen slår DIB.

Skrevet

snart to år. Var innom snartgravid og disse lignende forumene da jeg først ble gravid, men syntes det var så smiskete stemning der.. :-( Her er det friskt og ærlig. LItt mer tull og tøys også, men noe koster det å være anonym;-))

Skrevet

Jeg har bare vært her siden juni, men trives godt :o)

Skrevet

Siden 2002/2003:)

Litt til og fra, lange perioder var jeg ikke her inne i det hele tatt.

Skrevet

Vært her siden 2006. Men tok 1 års pause fra 2008-2009. Før anonymsiden, var jeg for det meste på krangle (for der hadde de anonymkanppen før). la inn par innlegger på skravle også, men bare for å spørre på div. ting som jeg lurte på. Så jeg har vært stort sett anonym på dib.

Skrevet

Siden 2005;-) 5 år det gitt hehe

Skrevet

3 ar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...