prøver-igjen Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei! Var til kontroll igår, og var da helt umoden. Utrolig lite motiverende. Men igår gikk jeg 30 min på tredemølle med 15% stigning, svettet som en gris, og deretter spiste vi taco. Men skjer jo ingenting... Noen som har gode tips for å bli moden? Skal til kontroll igjen på fredag, håper det er blitt bedre da...
baby82 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 brystvorterulling i 20min, da begynnerr riier, hvis du er klar for fødsel så fortsetter de.. ellers hjalp det å hoppe også, å gå fort i trapper.. håper du føder snart.. jeg har enda noen uker igjen.. lykke til
januarbaby82 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Hyppig sex. Prostanglandin i mannens sæd setter i gang modningsprosessen i livmormunnen:)
l.m.m Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Be jm om å strippe deg. Jeg ble strippet da jeg gikk med datteren vår, og hun kom to dager etter. Søsteren min hadde sammen opplevelse. Ellers skal du bare gå tur og "peise" deg opp bakker. Jeg kjente murringer og gikk da to turer (det roet seg igjen etter den første) i fort tempo, og DA startet riene skikkelig.
b77h Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 uff, ja - jeg har fortsatt en uke til termin, og har tatt alt helt rolig til nå. Men i går var jeg hos legen, og hun skulle kjenne om det var modning på gang. Og det var det absolutt ikke!! Gjorde jo vondt bare hun stakk fingen inn!! Mildejesus - hvordan skal det bli å få et barn ut? Hun strippet ikke, siden det virket så umodent. SKulle vente til neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå