Gå til innhold

Navnestatistikk 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er navnestatistikken for 2009 klar:) ligger på www.ssb.no. emma og lucas på topp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faae..... Gutten min heter lucas og det irriterer meg grenseløst at det ligger på den teite listen!! Jeg fikk en gutt i 2004 og da sto det mellom Lucas og et anna navn. Vi valgte det andre, men bestemte da at neste gutt skulle hete Lucas. Lucas var da ikke inne på listen en gang..... aaaaaaarrrggg!!! hater di listene..... :P

Skrevet

Har tenkt å kalle barnet mitt for Sara siden jeg vil ha et bibelsk navn som ikke er så vanlig i slekten. Er jeg dum da?

I dagens avis går en forsker ut og anbefaler foreldre å være mer fantasifulle! Føler meg litt "hetset" av den...

Skrevet

er andreas på listen fremdeles?

Skrevet

få dere hjemmesnekra nanv da vel, så slipper dere å irritere dere over at andre heter det samme...... :PpP

Skrevet

Hvis man finner opp navn som Kano og Kanita er man iallfall sikker på at ingen andre har dem :-P

Alfred og Alfreda er vel forresten like uvanlig i dag.

Skrevet

er jo en grunn for at de ligger på listen. De er veldig fine vettu ;)

Skrevet

Det har jeg venta på. Barna mine har ganske spessiele navn. Gøy å se at navnene fremdeles er ganske sjeldne.

Takk for tippset. :)

Skrevet

Hva synes dere om navnene Debora(h) og Miriam?

Skrevet

Finner navnene på alle mine barn på listen (nesten).. Guttens navn er der, og den ene jenta staver det litt annerledes enn på lista. Den andre jenta heter nesten noe som er på lista, det er bare med en forstavelse :-P

Føler ikke for å gråte for det. Disse navnene hadde jeg på lista mi for 10 år siden, så barna mine har rett og slett fått navn jeg liker veldig godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...