Gå til innhold

Hjelp! Vet ikke hvor blodet kommer fra :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på do, og som vanlig slet jeg litt med hard mage. Må presse litt før det kommer, og da jeg tørket meg, var det lyserrødt blod på papiret og litt friskt blod i do også. Tørket meg en gang til, men da var det ingenting, verken fra skjeden eller rumpa.

Noen andre som har opplevd dette? Er 13 fullgåtte uker i dag og har hatt et "normalt" svangerskap fram til nå, ikke så ulik første gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ha vært en hemoride der bak eller en liten rift etter pressingen.. hvis det ikke blør mer, høres det som du forklarer helt ufarlig ut...

Skrevet

Jepp, samme sier jeg :))

Så ikke bekjymre deg :)

Skrevet

.. . forrige uke hadde jeg også hard mage.. og har hemorider... vet det kom blod derfra... men jeg fikk også rosarødt fra sjeden..

Jeg vet ikke, men mulig det kan briste noe blodkar når man sitter der og trykker?? Aner ikke om det har noen sammenheng...

Jeg har snakket med legen, og vet baby'n har det fint. Men turte ikke spør om det med hard mage/blodkar..

Etter dette har jeg drukket biola og spist youghert siden... hver dag.. og det hjelper heldigvis... prøv du au :-) .... og vann...

Skrevet

Vi har veldig hoven og blodfyldt skjede nå vi er gravide og det sprekker veldig lett blodkar der, fks ved sammleie eller rett og slett bare av seg selv.. så det er nok like lett og sprenge dem ved trykking.

Skrevet

d høres på en måte logisk ut :-)

Skrevet

Takk for svar, dere :)

Har slått meg til ro med sprukne blodkar. Drikker ekstremt mye vann for tiden, så det kunne nok vært enda verre om jeg ikke gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...