Gå til innhold

Har så lyst til å sutte på.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIF-KLUTEN!! Haha... Det er helt sprøtt, har fått helt dilla på lukten av jif skurekrem, går rundt å vasker med den og har skikkelig lyst til å bare spise på kluten ;) Har litt samme lysten på alt som lukter rent, som nyvaskede klær :) heheehhe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe...ja, det var noe annet enn sjokolademelk som jeg har lyst på hver dag...

Skrevet

eller meg som har lyst til å spise tannkrem.. .Nam nam.. og sniffe på alt som ikke er bra som neglelakkfjerner og spylevæske. Fy fy! Heldigvis klarer jeg å stå i mot. Men skikkelig sykt at en plutselig blir sånn.. he he

Skrevet

Haha.. Godt det er flere som har det sånn!! Jeg har lyst til å spise tannkremen, tygger omtrent på tannbørsten min og har to spesielle Ajax`er som jeg bare ELSKER å vaske med.. Har lyst å vaske leiligheten hele tiden.. hehe..

Skrevet

Jeg er så enig når det gjelder Jif skurekrem! Ennå bedre blir det hvis jeg blander inn litt klorin :D Åh... må gå og vaske litt jeg! Og hente ut de deilige nyvaskede klærne fra vaskemaskina, som jeg kan putte hele fjeset inni og sniffe på!!!

Skrevet

Ser vi er flere som er glad i lukter. Jeg elsker lukta av salmiakk, klor, vortemiddel,kjeller og ikke minst bensin :o)

Måtte være med samboeren ut da han fylte bensin på bilen forrigang. Jeg sa at jeg kunne fylle, men han syntes jeg kunne sitte inne i den varme bilen isteden for å gå ut i kulda. Så han var jo bare snill. Men jeg måtte ut å lukte :o)

Også knasker jeg isbiter, det er så utrolig godt :o)

Skrevet

Hahaha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...