Terese med to jenter Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 JIF-KLUTEN!! Haha... Det er helt sprøtt, har fått helt dilla på lukten av jif skurekrem, går rundt å vasker med den og har skikkelig lyst til å bare spise på kluten Har litt samme lysten på alt som lukter rent, som nyvaskede klær heheehhe.....
b77h Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hehehe...ja, det var noe annet enn sjokolademelk som jeg har lyst på hver dag...
Venter på lilletulla Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 eller meg som har lyst til å spise tannkrem.. .Nam nam.. og sniffe på alt som ikke er bra som neglelakkfjerner og spylevæske. Fy fy! Heldigvis klarer jeg å stå i mot. Men skikkelig sykt at en plutselig blir sånn.. he he
helene3 Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Haha.. Godt det er flere som har det sånn!! Jeg har lyst til å spise tannkremen, tygger omtrent på tannbørsten min og har to spesielle Ajax`er som jeg bare ELSKER å vaske med.. Har lyst å vaske leiligheten hele tiden.. hehe..
LivK har født Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er så enig når det gjelder Jif skurekrem! Ennå bedre blir det hvis jeg blander inn litt klorin Åh... må gå og vaske litt jeg! Og hente ut de deilige nyvaskede klærne fra vaskemaskina, som jeg kan putte hele fjeset inni og sniffe på!!!
Lilleleen Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Ser vi er flere som er glad i lukter. Jeg elsker lukta av salmiakk, klor, vortemiddel,kjeller og ikke minst bensin ) Måtte være med samboeren ut da han fylte bensin på bilen forrigang. Jeg sa at jeg kunne fylle, men han syntes jeg kunne sitte inne i den varme bilen isteden for å gå ut i kulda. Så han var jo bare snill. Men jeg måtte ut å lukte ) Også knasker jeg isbiter, det er så utrolig godt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå