Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 27.01 da jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 23 dager igjen i dag.

Håper på action snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36 dager igjen... gulp, det begynner å nærme seg jo....

Skrevet

1 dag igjen idag:) Førstegangs og meget spent..

Skrevet

24! Jeg venter og venter, masse kynnere som jeg begynner å kjenne skikkelig i ryggen også.

Fødte førstemann på termindagen og andremann 10 dager før.

Så nå er jeg spent på hvordan det blir denne gangen!

Skrevet

24 jeg også!! Var på kontroll hos jordmor idag, har tegn på svangerskapsforgiftning:((( Masse kynnere og vondt nederst i korsryggen, kvalme og slapp... Streng beskjed om å ringe føden med en gang om jeg får hodepine. Syns det er litt skremmende rett og slett!! Fikk i hus aller siste rest av baby-utstyr i går da heldigvis...

Skrevet

85!

Akkurat kommet meg over på 3.tri. Men har det ikke travelt enda, synes det har gått fort til nå.

Skrevet

57 dager. det går fort gitt. gleder meg masse til å vær en enebolig i kroppen min igjen. :D

Skrevet

3 dager igjen...

Skrevet

70 laaange dager igjen:)) hehe, håper det ikke er er fullt så mange egentlig, det hadde vært innmari fint om hun tittet ut litt før tiden;)

Skrevet

41, høygravid i morgen :D:D:D

Skrevet

idag har jeg 40 dager igjen og er per definisjon høygravid :)

Sitter på kontoret nå, og har litt smerter (kjennes som luftsmerter) nederst i magen, og litt i ryggen. De kommer i bølger og jeg lurer litt på hva det kan være.. Kanskje baby som fester seg??

Skrevet

28 dager, det begynner å nærme seg nå!

Skrevet

39 dager igjen:)

Skrevet

2 dager igjen! Håper fullmåne i helga gjør susen!

Skrevet

24 dager igjen i dag:-)

Akkurat vært hos jm og lille bebisen ligger godt festet med hodet ned i bekkenet nå<3 <3 <3

Skrevet

Her er -6 dager over termin, og jeg er tredjegangsfødende. Blitt tøyd av jordmor i går, også idag....Hun var optimistisk til snarlig fødsel, så nå går jeg og venter på takene....riene....Er ennå optimistisk og klarer å nyte tiden som gravid....viktigst at ungen har det bra..........

Fin dag til dere alle som venter. Only God knows when it happens!!!

Nå skal jeg igang å lage deilig gulrotkake....Tips til dere som venter..

Skrevet

uff har 84 dager igjen! Føles uendelig lenge! Men ser tilbake på tida som har gått,og det har gått FORT!

Skrevet

16 dager igjen, og i dag gikk proppen:) Håper lillemann vil komme snart. Gleder meg!

Skrevet

80 dager til termindatoen, og ca.70 til ks-datoen. Får vite dato for ks om et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...