Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Her må jeg si frædda`n Har heeele helgen og se frem til ))
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Lørdag, for da har jeg lov å spise godteri. Gleder meg sånn til lørdag, for jeg spiste altfor lite godter nå på lørdag som var. Skal ta det igjen denne lørdagen:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 onsdager!!! Barna har fri og er hjemme sammen med meg, jeg kan da legge opp dagen akkurat som jeg vil og kose meg sammen med barna.. Slipper å kjøre å hente fire ganger og det er deiiiilig!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Mandag. Da er endelig barna tilabake i bhg og gubben på jobb så jeg kan slappe av og hvile ut etter er strevsom helg:P
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Mandag! Da har jeg hele uken foran meg på jobb! Helgen er bare stress uansett!
RompeRock Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Jeg liker torsdags kvelder, samt fredager
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Lørdag! Jeg får sove lenge fordi mannen står opp med tass, vi finner på noe koselig på dagen, enten går vi en tur, tusler litt i butikker eller besøker noen, og på kvelden er det lørdagsgodt;-) Jeg kan også være lenge oppe og sitte og kose meg mens lillegutt sover sin søteste søvn.. Definitivt lørdager! :-))
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 fredag!!!! Har alltid elsket fredags kriblingen i magen på jobb. alle er i ekstra godt humør på jobb på fredagen fordi det er helg da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Onsdager for da har jeg fri, og skolejenta er tidlig ferdig på skolen så vi har masse tid sammen. Jeg får gjort unna husarbeidet før hun kommer hjem, og når hun kommer så er det bare kosing. Henter barnehagebarnet ganske tidlig også, men skolejenta har større behov for å være med meg alene. (noen problemer som jobbes med hele tiden, men denne dagen har vi god tid) Jeg jobber annen hver helg, så helga er ikke helt det samme. men jeg har langhelg når jeg har fri så det er utrolig deilig, men da er hele helga deilig ikke bare en dag.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #12 Skrevet 27. januar 2010 Fredag, nettopp av den grunn at man har hele helgen å se frem til, slik som du HI sier =)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Fredag og lørdag:) Liker godt den fredagsfølelsen, endelig helg og lenge til mandag.. Pleier å ha god mat og brus både fredag og lørdag, så ser vi på tv/film og bare koser oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå