Gå til innhold

Gulping!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gulper ganske mye syns jeg. Ikke sånn skikkelig sprutgulp, men mellom hvert måltid selv om det er 3 timer siden sist osv. Noen ganger opp til 5-6 ganger fram til neste måltid. Innimellom lukter det stramt spy av det. Flere som har babyer som gjør det? Hun er 8 måneder. Hører flere sier gulpingen bør være over da. Tenker på reflux. Hun får normalt med mat og legger på seg.

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det er slitsomt med mye gulping, min 1. gulpen også veldig mye, hele tiden omtrent, og mye sprutgulp. Hu llle nå gulpet også men ikke så mye som storebroren.

Vi har vært hos kiropraktor grunnet andre ting, men han sa at han kunne hjelpe mot gulp også, det var visst noe med den låsningen i ryggen som gjorde at hun gulpet, og jommen har ikke det også blitt myyye bedre, hun guper så å si ikke lenger :-)

Så anbefaler kiropraktor eller helst manuell terapaut siden de er gratis og gjør samme jobben (er desverre ikke manuell terapauter her jeg bor)

Skrevet

Hun hadde låsninger i ryggen hun også, så vi har vært hos kiropraktor med henne 3 ganger. Skulle være helt fint nå sa han sist, men kan kanskje ha låst seg igjen? Vanskelig med å få roet seg nå også, men trodd det kunn er tennene sin skyld. Hmm..der fikk jeg litt å tenke på. Skader jo ikke å sjekke på nytt. :) Når han har klemt på ett punkt har hun nemlig gulpet masse. Takk for svar! :)

Skrevet

låsningene kan visst komme tilbake.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...