Gå til innhold

Noen som bruker Skandiabanken her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med den banken?

Vi vurderer å bytte fra Dnb til Skandia av div. grunner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi bruker skandiabanken.

Jeg er fornøyd, men jeg har vel et ukomplisert bankforbruk foreløpig siden vi ikke har noe huslån eller noe slikt..,

Men nettbanken er enkel å bruke, veldig oversiktlig og greit.

Skrevet

Både jeg og mannen min bruker Skandiabanken, og er veldig førnøyd. De har gode renter på sparekonto ( som er det jeg bruker den til)

Skrevet

Jo, veldig fornoyde, men DnBnor har bedre betingelser for foerstegangskjoepere (av hus altsaa) derfor endte vi opp til slutt med aa bruke begge.

Skrevet

Takk for svar.

Vi har nå søkt om lån i Skandiabanken for å kunne ta huslånet over dit og få pusset opp noen ting i kåken hjemme. Fikk avlag fra Dnb på refinansiering og med veldig svak grunn. Dessuten så var han som ga oss avslaget en arogant tullebukk som sleit med å gi et fornuftig svar.

Hvor lang tid tar det før vi får et endelig svar fra Skandiabanken mon tro? I følge søknaden på nettbanken har vi fått lånet, men det skal jo innom saksbehandler også. Papirene bør være fremme i dag.

Skrevet

De behandler ting ganske raskt. Vi har ogsaa planer om aa flytte laanet til Skandiabanken naar vi har betalt ned nok til aa faa refinansiert hos dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...