Gå til innhold

hvor mye sover de???


1mamma

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Vi har en jente som liker godt å sove.. Får siste nuss i 10 tiden. Sover da etter en stund og sover da HELE natten i sengen sin til ca 9-10 tiden dagen etter.. Er dette normalt?

 

Min eldste var ikke noe sovedyr så blir jo redd når hun sover så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en sønn som gjerne sover ni timer i strekk om natta. Deilig! Jeg tror ikke det er helt vanlig, uten at det er unormalt... Disse barna er jo så forskjellige. Jeg må imidlertid vekke han for å amme han. Dersom jenta di går normalt opp i vekt er det ingen grunn til å vekke, tror jeg...

 

Vi får bare krysse fingrene for at de fortsetter å være sovedyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da det blir mer og mer normalt nå tror jeg rundt 3 mnd alderen. Litja vår har plutselig fått for seg at hun skal sove 8-12 timer i strekk hun også, helt utrolig,

Ulempen er å måtte pumpe seg 2-3 ganger om natta... =/

 

Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min sover i åtte timer i strekk stort sett,så er det mat og så sover han noen timer til;)

Så lenge de får nok mat og legger på seg så er det ikke noe problem at de sover;)

De har godt av mange timer sammenhengende søvn,så det er bare å nyyyte det!Om ikke lenge er det opp klokka syv hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sover også lenge nå!

han får flaske da, kun mme.

siden fredag har han sovet fra ca 20.30 til ca 7.00 variere litt, men sover stort sett 10 timer før han vil ha mat, og så sove igjen et par timer til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...