Gå til innhold

sitter her med litt murring nede i magen 40 uker i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld kjente jeg en del nedpress og kynnere. Reiste meg opp og gikk litt rundt i stua før jeg kjente noe som liknet et kjempeslag med en knyttneve nedentil. Hørte også en ganske høy "knepp" lyd når det skjedde og var kjempevondt slik at jeg mått ned på kne. Min samboer hørte også lyden godt og påsto at magen ble mye lavere etterpå.

Men etter dette kjente jeg ingenting og har sovet godt i natt . I dag har jeg måttet på do et par ganger og nå murrer det litt nederst i magen. Så håper dette er noe som tar seg opp. Men med min flaks så stopper det vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe spennende. Krysser fingrene for at det tar seg opp :-)

Skrevet

Var på do igjen nå..og det var skikkelig diare aktig... unnskyld uttrykke. men kan jo være for at jenta vår kasta opp en gang i går også da og at jeg har blitt smitta. Det er vel typisk det at det kanskje er omgangssyken jeg har fått. det er kjedelig det.

Men håper at det blir noe mer action som likner på fødsel for jeg er ikke dårlig da.

Skrevet

ok, da tror jeg det er bekrefta at jeg har omgangssyke og ikke begynnende fødsel. har rent på do + kasta opp. så hipp hurra for det. 3 dager igjen til termin. så håper det ikke starter noe nå før jeg er ferdig.

Skrevet

Huff da! Masse god bedring! Håper du blir frisk før fødsel.

Skrevet

tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...