Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Litt usikker på om det er nødvendig med legebesøk, så hva ville dere gjort? Barn på 1,5år -Grei almenntilstand -Feber i 11 dager, første 8 dagene kun rundt 38. Siste 3 dager mellom 38-39,5. Akkurat nå har han 38,4. -Spiser, ikke mye men helt greit -Hoster, men har en underliggende kronisk sykdom som forsterker hosting. Så smerter i forbindelse med det + oppkast -Får 2 tenner som nå har kommet nesten helt gjennom tannkjøttet -Drikker greit -Hoster mye på natt, med smerter - sover dårlig Reseptfri hostesaft har ikke hatt noe effekt, og jeg ønsker meg hostesaft som har effekt. Men synes han er i for god form til å ta turen til legen. Hva ville dere gjort med deres barn?
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Legen, kanskje barnet har en infeksjon som boer behandles.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg hadde ikke latt en så liten unge gå med feber i 11 dager uten å gå til legen! Nå har feberen vært økende i flere dager også, det kan være tegn på en infeksjon i kroppen. Selv om almenntilstanden er grei så er det tydelig at han har endel ubehag også, så jeg ville definitivt ha bestilt en legetime.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Litt merkelig at han har hatt feber så lenge uten at du har tatt han med til legen, det er ikke normalt å ha feber i 14 dager. Det må jo slite noe voldsomt på han. Ville nok ha tatt han med til legen i dag eller i morgen på bakgrunn av feberen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå