Gå til innhold

Jippiiiiii er så HAPPY :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 Dager igjen og nå kan jeg regne meg som høygravid :-))

Har gått i 1 1/2 uke nå med vonde kynnere & maserier, og ikke minst vonde murringer i ryggen... godt moden er jeg også med ca 1-2 cm åpning....

Sovet har jeg ikke gjort skikkelig på nesten 14 dager nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den åpningen din er jeg skikkelig misunnelig på!!!

Skrevet

Etter 1 termin, så hadde jeg termin igår, som jeg tror stemmer mer...

Etter symfysemålene så er jeg på str med en som er 40-41 uke..

Hva ligger deres symfysemål på...

Skrevet

Mitt mål ligger akkurat på streken husker ikke hvor mange cm det er. Men hadde du termin i går eller har du 40 dager igjen. Du skriver så forskjellig i denne tråden...

Skrevet

Ønskebarn: Etter 1 termin jeg fikk så hadde jeg termin igår, men etter ul termin sier det 08 mars ( 40 dager igjen )... men tror heller 1 termin stemmer mer, fordi at jeg hadde kjent liv noen uker da jeg etter 1 ul ble satt tilbake fra uke 18 til uke 12....

Etter målene så er jeg ca 35-36 cm på sm mål, noe som er ganske høyt...

Skrevet

Ojj, det var to veldig forskjellige terminer. Får du ekstra oppfølging? Bare tenker at hvis du virkelig hadde termin i går så risikerer du jo å gå veldig lenge på overtid uten å bli satt i gang.

Skrevet

Oj, høres ut som om du kanskje slipper å gå hele tiden ut. Eller hva tror du og jordmor/lege? Kan man like gjerne gå 40 dager med litt åpning og kynnere? Jeg har 24 dager igjen, og har masse kynnere, mne aner ikke om d er noe som helst åpning, for det er ingen som har undersøkt det. Så derfor regner jeg med at jeg må ruge i 3 uker til. Minst...

Skrevet

Jeg har fått med meg deg, og den store forskjellen på terminene dine. Er bare sååå spent på når du kommer til å føde :)

Skrevet

Håper nesten at vannet skal gå snart, orker ikke å gå og ha det vondt hele dagen helt til mars uten nytte...

Det blir for slitsomt... iallefall når mannen skal reise på jobb igjen den 10 februar og kommer ikke hjem før 10 mars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...