Mari med gutt nr 3 Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Hei. Jeg er 37 uker på vei og i går gikk jeg rundt og var veldig tungpustet. Akkurat som om jeg ikke får tatt inn nok luft. Nå er jeg jo ganske langt på vei, og magen har sunket, så jeg føler liksom ikke at det er babyen som trykker på heller.. også har jeg gått et par dager med litt vondt høyre ben. Føles litt stivt, med lett stråling fra hoftene og ned til leggen. Dette er mitt 3. svangerskap og har aldri hatt noen plager. Er det noen som har opplevd noe lignende. Er det bare babyen som klemmer på eller er det noe jeg burde få undersøkt?...
b77h Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Umulig å vite! Å være tungpustet er jo ikke uvanlig, men hvis magen din har sunket lenger ned så skulle det jo i teorien bli lettere. Er du hoven i den foten som er stiv, så kan det jo være en minimal sjanse for blodpropp (spesielt hvis det er forskjell på benene). Samtidig så kan det nok også være at barnet trykker på forskjellige nerver ol. Jeg vil si; ring heller en gang for mye enn for lite til legen/føden. Bedre å få undersøkt det enn å bekymre seg. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå