Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Mener du hvilke? Har 2 hester, 2 ponnier, 3 katter og 1 hund. Alle er gårdsdyr og ponniene er til babyen:P
CJB Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Har 2 hunder. En Parson Russell Terrier og en Border Collie
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Ingen dyr, men ønsker meg en rød pusekatt
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Så koselig! Jeg har to katter:) En ragdoll og en blanding:) Nydelige!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Hvordan jeg har dyr? Som veldig mange andre; i bånd...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 To undulater ,Jesus og Mohammed.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 En katt og en hund. Schæfer-tispe. Hadde en kanin som forelsket seg i søsteren sin kanin, så de bor sammen hos søstra mi ;o) hehe Vil ha flere dyr, men.. Samboeren sier nei. Og jeg er vel til deeels enig, bare jeg får en hund til når vi får en større tomt! ;o)
Lilleleen Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Har to hunder. Chihuahua tisper som heter Snella og Doris )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 VI har tre fisker og de lever i et aquarium. Har sikkert noen hybelkaniner også, men dem mishandler jeg ved sulteforing og støvsuging.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Har to hunder, en rottweiler og en mops:)
soleia Skrevet 27. januar 2010 #13 Skrevet 27. januar 2010 Har ei pusejente av rasen britisk korthår. Utruleg mjuk og deilig, men litt rampete og :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #14 Skrevet 27. januar 2010 En katt, to undulater og to gullfisk:) Litt action i hverdagen..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #15 Skrevet 27. januar 2010 Har en bortskjemt hannkatt på 3år..
svima hege Skrevet 27. januar 2010 #17 Skrevet 27. januar 2010 har en hund , en staffordshire bullterrier og 3 ildere
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #18 Skrevet 27. januar 2010 Hvordan dyr? Du mener vel hvilken dyr? Jeg har en skilpadde, tre katter + en gjestekatt. Den skal flytte i løpet av senvinteren/tidligvåren. En vakker dag skal vi få oss hund, da ønsker jeg meg en border collie.
Gjest lillemamsi Skrevet 27. januar 2010 #19 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har 2 ildere og 1 katt. Har hatt : hest, minigris, høner, kanin, rotter, hamster, dverghamster, degus, undulat, pinnedyr, maggot, fisker. Ønsker meg geit og hund.. men har ikke tid til det. Så da får det vente noen år. Er tidkrevende nok med to rampete ildere og en katt som tror den er ilder....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #20 Skrevet 27. januar 2010 Har to pusekatter, Hellig Birma, bror og søster!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #21 Skrevet 27. januar 2010 Har to hunder : border collie En hest: Kaldblodstraver
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #22 Skrevet 27. januar 2010 Har en halv hest,lipizzaner (eier sammen med venninne) og 1 pus (ingen rase vi vet om).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå