Gå til innhold

Har dere noen dyr? Isåfall hvordan?:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du hvilke?

Har 2 hester, 2 ponnier, 3 katter og 1 hund.

Alle er gårdsdyr og ponniene er til babyen:P

Skrevet

Har 2 hunder. En Parson Russell Terrier og en Border Collie

Skrevet

Ingen dyr, men ønsker meg en rød pusekatt

Skrevet

Så koselig!:) Jeg har to katter:) En ragdoll og en blanding:) Nydelige!

Skrevet

Hvordan jeg har dyr? Som veldig mange andre; i bånd...

Skrevet

To undulater ,Jesus og Mohammed.

Skrevet

En katt og en hund. Schæfer-tispe.

Hadde en kanin som forelsket seg i søsteren sin kanin, så de bor sammen hos søstra mi ;o) hehe :P

 

Vil ha flere dyr, men.. Samboeren sier nei. Og jeg er vel til deeels enig, bare jeg får en hund til når vi får en større tomt! ;o)

 

Skrevet

Har to hunder. Chihuahua tisper som heter Snella og Doris :o)

Skrevet

VI har tre fisker og de lever i et aquarium.

Har sikkert noen hybelkaniner også, men dem mishandler jeg ved sulteforing og støvsuging.

 

Skrevet

Har to hunder, en rottweiler og en mops:)

Skrevet

en liten fin hund :)

Skrevet

Har ei pusejente av rasen britisk korthår. Utruleg mjuk og deilig, men litt rampete og :-)

Skrevet

En katt, to undulater og to gullfisk:)

 

Litt action i hverdagen..

Skrevet

Har en bortskjemt hannkatt på 3år.. :)

Skrevet

har en hund , en staffordshire bullterrier og 3 ildere :)

Skrevet

Hvordan dyr? Du mener vel hvilken dyr?

 

Jeg har en skilpadde, tre katter + en gjestekatt. Den skal flytte i løpet av senvinteren/tidligvåren.

 

En vakker dag skal vi få oss hund, da ønsker jeg meg en border collie.

Gjest lillemamsi
Skrevet

Jeg har 2 ildere og 1 katt.

 

Har hatt : hest, minigris, høner, kanin, rotter, hamster, dverghamster, degus, undulat, pinnedyr, maggot, fisker.

 

Ønsker meg geit og hund.. men har ikke tid til det. Så da får det vente noen år.

 

Er tidkrevende nok med to rampete ildere og en katt som tror den er ilder....

 

Skrevet

Har to pusekatter, Hellig Birma, bror og søster! :)

Skrevet

Har to hunder : border collie

En hest: Kaldblodstraver

Skrevet

Har en halv hest,lipizzaner (eier sammen med venninne) og 1 pus (ingen rase vi vet om).

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...