Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 ..når voksne mennesker klager over at de ikke har nok penger til å betale regningene, og i samme øyeblikk snakker om å dra på Sverigetur for å handle billig røyk?? At det er mulig sier jeg bare!! Prioriteringer er et fint ord!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Nytter ikke at du sier det til oss. Du må si det til de du kjenner som gjør det, serru
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Kjenner ingen som gjør det(som jeg vet om, kjenner omtrent ingen som røyker lenger), overhørte to kunder som snakker sammen på butikken min i dag..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Det er da logisk det. I Sverige er det billigere røyk. Røyk er noe de føler de MÅ ha, ergo så sparer de penger på å ikke kjøpe det i Norge. Enkel logikk. Mer du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Syns ikke det er logisk å være så avhengig av noe at man MÅ ha noe.. Og prioritere det foran å betale regninger..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Øøh.. Derav ordet avhengighet... Da MÅ man faktisk ha noe, hvis ikke hadde man ikke vært avhengig.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Nå vil jeg jo påstå at det er mulig å slutte, da. Det har jeg gjort. Men hvor f... blei pengene av? I det stooore sluket, tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Ja, det merker jeg også etter at jeg sluttet å røyke. Mens jeg røykte hadde jeg ALLTID penger til røyk, mens nå er det liksom ikke slik at jeg har oerskuddspenger tilsvarende røykeutgiftene mine. hehe. veldig rart det der.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Jo, klart at det går an å slutte. Det er ikke det som er temaet. Men husker selv da jeg var fattig student og måtte velge mellom mat eller røyk - lett valg. Det ble alltid røyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå