Gå til innhold

jeg vil skille meg-


Anbefalte innlegg

Skrevet

- men han vil ikke. han er en flott ektemann, ulik mesteparten av det man ser her på DIB. han elsker datteren sin, og meg. det er hvertfall det han sier. likevel; jeg elsker ikke ham. har aldri gjort det. vi kommer begge fa "bra" familier som vil gjøre det "riktige". jeg sa fra til min forlover 2 dager før bryllupet, men hun sa jeg bare tullet...

 

nå har det gått 7 år, vi har en gutt på 3 år sammen. jeg føler ingenting for ham. det eneste vi gjør er å krangle. hva hadde dere gjort? hva vil venner og familie si om vi hadde skilt oss? hva hadde dere gjort?

 

ps: skriver kun med små bokstaver, da jeg har helt angst for at noen skal kjenne meg igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh.... Lett å kjenne deg igjen, du har så spesiell setningsoppbygging. Har du ikke fått reparert shift-tasten enda?

Skrevet

Hvorfor giftet du deg da, Johanne?

Skrevet

Vil store bokstaver gjøre det lettere å kjenne deg igjen. Hva venner og familie vil si burde være din minste bekymring. Dere burde gå i familieterapi, prøve å få litt andres meninger og hjelp for å se om det er noe som kan/bør gjøres med ekteskapet.

Skrevet

hehe,,,kanskje sputnik kan hjelpe dere;)

Skrevet

At du gjennomførte bryllupsforberedelsene og bryllupet, fikk et barn og nå kommer tilbake med det samme sju år senere, forteller meg at du er en selvplager.

Skrevet

Hvem ahr ikke fått reparert shifttasten?

Skrevet

Altså.. er det slik at du ikke føler noe for han, og kanskje aldri har gjort det, så er det bedre å forlate nå heller enn senere.

Livet er for kort til å gå rundt og ikke være lykkelig.

 

Drit i hva familie og venner tenker.

Skrevet

Ikke du, tydligvis. (Bruker stor forbokstav etter punktum så ingen skal kjenne meg igjen).

Skrevet

00:18: har levd i fortiden (seksuelle misbruk) hele tiden,så egentlig rart hvis de ikke skulle skje i fremtiden også. jeg driter i hva de på dib syns, BLOND her virker utrolig umoden, som faktisk stiller opp med nick. morsomt, sier du. tenk å slenge sånt rundt seg. karma, biatch.

 

 

Skrevet

Spark ikke på den eneste som tør å la være å trykke på anonymknappen, karma-(p)-tispe.

Skrevet

Haha, jeg var heller ikke HI;) Men rart innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...