blond Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Er det bare meg som synes denne måneden har vart i evigheter?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Nei den er lang :-/ men nå er vi snart ferdige for denne gangen. Å det blir bare lysere å lysere ute.
blond Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er helt sikker på at alle dagene er dobbelt så lange som dagene i mars og april!
Tokatter_USA Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Januar går greit. Jeg vet at den er lang og kald. Jeg klager ikke, trives med snøen og skigåing. Men februar, selv om den er kort, kan begynne å virke langtekkelig. Og mars, hvis den ikke er uvanlig varm, kan virkelig gjøre meg irritabel. Jeg er innstilt på en lang vinter i år og håper jeg kommer gjennom den med rimelig godt humør...
Lene~mor til tre Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Nei dem siste årene synes jeg faktisk ikke det, nå synes jeg nesten alle måndtene går like fort. Men før for noen år siden var januar den værste måneden jeg viste om, den føltes jo ut som 3 mnd. Hvet ikke hva som gjør at det ikke blir sånn nå jeg men vi har vel så mye å gjøre at jeg ikke tenker noe særlig på det kansje.
metaMORfose Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Enig med Lene og Tokatter, jeg har ikke noe problem med januar. Jeg liker å gå på ski og være ute i vintervær, og gleder meg over denne vinteren. Januar har gått kjempefort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå