Gå til innhold

Noen fra Østfold området?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurer litt på om det er noen der ute i Østfold området som kanskje sliter med det samme som meg selv.?

Begynner på vårt 4 prøve år nå. Ble gravid i november 2007 men etter 5 uker ble det SA. Jeg føler meg trist,nedbrutt,lei meg,ensom osv og skulle så gjerne hatt noen som er i samme situasjon som meg (som ikke har barn fra før), og som kommer fra Østfold område,så kanskje vi kunne ha holdt kontakten jevling ,å støttet hverandre i tiden før ett eventuelt svangerskap,isvangerskapet og etterpå. Jeg personlig hadde ihvertfall hatt veldig behov å satt veldig pris på dette.

¤Trist_skuffet_ensom¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er fra Østfold og jeg vet så godt hvordan du har det...

Har hatt tre MA på 1 år, men etter den siste og med hjelp fra min fastlegen, fikk jeg utredning og en kjempe lege som nå har gjort det til at jeg sitter her med min 8 mnd baby.. Veien har vært lang, tung, slitsom... men når jeg nå ser tilbake er jeg glad jeg ikke ga opp, for etter andre gangen og ikke minst tredje gangen var jeg nesten der at jeg ikke orket mer. Det er en påkjenning og ingen som ikke har vært igjennom det vet hvordan man har det. Uansett trøstende ord eller kom igjen prøv igjen holdning funket..

Håper du/dere får det dere ønsker dere, men mitt råd er å ikke gi opp.

Vet at det er tomme ord, men prøv.

jeg gikk på albyl e og progesteron og jeg fikk bygd opp kroppen min ved at jeg tok hårmineralanalyse og fikk vite hva jeg manglet og hadde fått for mye av.. det hjalp og jeg fikk også fokusen over på noe annet.

Masse lykke til:))

sender med en støttende klem selv om jeg ikke kjenner deg:)

Skrevet

hei. Tusen takk for svar:)

Så fint at det gikk så bra til slutt for deg:)Hemligheten er å ikke gi opp,men det er sannelig ikke lett å holde motet oppe.

Skal sette meg ned med fastlegen min å håpe at vi kan finne mulige løsninger som kan hjelpe meg til å bli gravid.

Ønsker det mer enn noe annet vettu:)

Tusen takk:):)

Gratulerer så masse med bebiss på 8 mnd :)

Skrevet

Hei. Bare hyggelig:)

Mot har man ikke, man går på tomgang og bare ER.. det blir en livsstil å prøve å få barn.. ikke noe hyggelig i det hele tatt.. MEN er det det som skal til for å få barn så får det bare være sånn en stund.

Så lenge du virkelig har lyst på barn er man også villig til å gå gjennom ild og vann for at det skal funke.. og ikke gi deg, mas på legen om ikke h*n hører på deg eller finn en annen lege.

lykke, lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...