Gå til innhold

Grin grin grin grin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så begge to da, og så får vi ikke vite noe før ???når ?

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei snufs :-(((

Skrevet

jeg vet jeg vet :o)

Skrevet

Fy faen, at det går an å bli så lei seg for en tv-serie. Men der fikk jeg seriøst vondt i magen og tårer i øynene.

Jeg tror ikke Izzie dør, fordi hun gikk ikke ut av heisen. Men fy så jævlig med O´Malley, og selvsagt Izzie også om jeg tar feil.

Faen:-(

Skrevet

Jamen så si det da menneske!! Værsåsnilværsåsnillværsåsnill!

Skrevet

start en ny tråd for de som vil vite

Skrevet

Ja ikke si det i denne tråden. Da må du starte ny tråd og advare i overskriften.

Skrevet

Helt jævlig avslutning og jeg følte jeg bare roooopte ut i hele stua: NEEEEIIII, når hun sa det var O`malley.

Guud, så jævlig. Huff..!!

Dere som vil vite, kan dere ikke se på den linken som ble lagt ut for litt siden. På den tråden "hva tror dere skjer på greys".

Her er link: http://www.cucirca.com/2009/09/25/grey%E2%80%99s-anatomy-season-6-episode-1-good-mourning-1/#more-6987

Skrevet

Ja fy flate, det var helt grusomt! Fikk helt sjokk og hadde ikke litt peiling på forhånd.

GRIN

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke peiling selv!

For meg var det bare en vanlig pasient, slik som alltid det har vært på den serien der. Bare med en historie bak.

Har ikke hatt det beste "forholdet" med Izzie, så det er ikke så grusomt i den forstand. Forsvinner hun, så.. Forsvinner hun..

Men, den søte lille fyren som bare vil alle godt skulle bli så maltraktert er bare så grusomt.. Grine meeeer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...